سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتشار قرآن با ترجمه‌های اردو و آذری ویژه زائران غیر ایرانی حرم رضوی

مدیر عامل مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی گفت:هدف این است تا برای بهره‌مندی هر چه بهتر زائران غیر ایرانی حرم رضوی، قرآن‌هایی متناسب با رسم‌الخط و فرهنگ هر منطقه تولید کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود فرزانه مدیر عامل مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی گفت: با توجه به حضور گسترده زائران غیر ایرانی اعم از آذری و اردو زبان در بارگاه منور رضوی و عرض ارادت این زائران به امام هشتم (ع)، یکی از نیاز‌های اساسی آنان وجود قرآن‌هایی با ترجمه اردو و آذری است.

وی افزود: از این رو جلسات متعددی با هدف رفع این نیاز‌ها توسط مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی و مدیریت امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی برگزار شد و توافقاتی نیز صورت پذیرفت.

مدیرعامل مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی گفت: در این جلسات مقرر شد با کسب مجوز‌های لازم، قرآن‌هایی با ترجمه اردو و آذری توسط این مؤسسه چاپ و تولید شده و در اختیار زائران غیرایرانی حرم مطهر امام رضا (ع) قرار گیرد.

وی افزود: پیش از این نیز توسط این مؤسسه، قرآن‌هایی با ترجمه هندی تولید شده و در اختیار زائران هندی زبان که به حرم امام رضا (ع) مشرف می‌شوند، قرار گرفته است.

فرزانه گفت: هدف ما این است با توجه به نیاز موجود، برای بهره‌مندی هر چه بهتر زائران غیر ایرانی حرم مطهر رضوی، قرآن‌هایی متناسب با رسم‌الخط و فرهنگ هر منطقه تولید کنیم.

انتهای پیام// ز.‌ی


انتشار قرآن‌هایی با ترجمه‌های اردو و آذری برای زائران غیر ایرانی حرم رضوی

برچسب ها: قرآن ، آستان قدس رضوی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.