سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار فارس:

کمیته کاری در شورای اسلامی استان تشکیل شود/ بهره گیری از نظرات مشورتی شورا‌ها زمینه ساز اجرایی شدن تصمیمات مدیران است

استاندار فارس گفت: کمیته کاری شورای استان‌ها به منظور تعامل با مدیریت استان تشکیل شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت الله رحیمی در دیدار با اعضا شورای استان فارس بر لزوم بهره گیری از نظرات مشورتی اعضا این شورا تاکید کرد و افزود: بی تردید این نظرات و تجربیات به اجرای هر چه بهتر تصمیمات مدیران کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به شرایط کنونی کشور و تنگنا‌های معیشتی و اقتصادی، یادآور شد: اینکه عده‌ای تلاش می‌کنند دولت را تنها مقصر این شرایط بدانند غیر منصفانه است.

رحیمی ادامه داد: دلایل متعددی در ایجاد شرایط موجود دخیل بوده است.

استاندار فارس به اشاره به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سال جاری، این رخداد را بهار تشکل‌ها، احزاب و نیرو‌های نخبه مردمی دانست و از اعضا شورای استان خواست زمینه‌های لازم در جهت افزایش حضور و مشارکت مردمی در این انتخابات را فراهم کنند.

وی مشارکت حداکثری در انتخابات را ضامن تداوم امنیت کشور و موثر در قضاوت سایرین در فضای بین‌المللی دانست.

دکتر رحیمی با بیان اینکه رفع بسیاری از موانع و مشکلات نیازمند قانونگذاری جدید، اصلاح و حذف بعضی قوانین است، برگزاری هر چه پربارتر انتخابات مجلس را گامی موثر در این راستا ارزیابی کرد.

استاندار فارس از اعضا شورای استان خواست با تنویر افکار به تشریح این موضوع بپردازند که هر گونه تغییر مدیریت در استان صرفا به منظور بهبود شرایط است.

وی همچنین خواهان تشکیل کمیته کاری سه تا ۵ نفره در شورای استان و ارتباط مستمر این کمیته با مدیریت ارشد استان شد و این‌تعامل را در خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم موثر دانست.

پیگیری پرداخت خسارت‌های بخش کشاورزی، بازسازی منازل مسکونی آسیب دیده در سیل، تخصیص تسهیلات معیشتی به خسارت دیدگان سیل، وضعیت آزادراه شیراز _اصفهان، رفع مشکلات طرح تفصیلی شهرها، توجه به ارتقا جایگاه شورا‌ها و پاسخ به سایر مباحث مطرح شده از سوی اعضا شورای استان از دیگر موضوعاتی بود که استاندار فارس در این جلسه به آن‌ها پرداخت.
انتهای پیام/م

دیدار استاندار فارس با اعضا شورای استان فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.