سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نصیریان‌دوست: هیئت مدیره با استعفایم موافقت نکرد

مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان گفت: فعلا هستم، اما آینده قابل پیش بینی نیست و شاید اتفاقاتی رخ دهد که دیگر شرایط برای ادامه همکاری وجود نداشته باشد.

مهران نصیریان دوست مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد استعفا و بازگشت دوباره اش گفت: از سمت مدیرعاملی در باشگاه نفت مسجد سلیمان استعفا کردم، اما طی جلسه‌ای که توسط هیئت مدیره برگزار شد تصمیم گرفته شد من در سمت خودم بمانم. من نیز با توجه به شرایط خاصی که وجود داشت پذیرفتم. فعلا هستم، اما آینده قابل پیش بینی نیست و شاید اتفاقاتی رخ دهد که دیگر نمانم.

او در مورد انتخاب سرمربی جدید تیم برای فصل آینده گفت: مربیانی را در نظر دارم و در ۲-۳ روز آینده امیدواریم به جمع بندی نهایی برسیم و سرمربی فصل آینده تیم را انتخاب کنیم.

نصیریان دوست با اشاره به مسئولیتش در اداره منابع انسانی سازمان نفت در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نیست کسی که تمام وقت در اختیار باشگاه است مسئولیت مدیرعاملی را بپذیرد گفت: من تمام وقت در باشگاه حضور دارم و دفتر من در مسجد سلیمان است. شاید هیئت مدیره تیم‌هایی مثل استقلال پرسپولیس هر یک ماه یکبار تشکیل جلسه ندهند، اما ما هر روز جلسه برگزار می‌کنیم و مسائل را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا در این فصل می‌توانند مشکلات مالی باشگاه را رفع کنند یا خیر گفت: ما باید با واقعیت‌های موجود کنار بیاییم. مشکلات مالی تحت تاثیر شرایط اقتصادی کشور است. در تیم نفت نیز به مانند فصل گذشته با توجه به راه‌هایی که وجود دارد می‌توانیم منابع لازم را تامین کنیم ما اگر به مانند فصل قبل اتفاقاتی خاصی برایمان رخ دهد شرایط متفاوت خواهد بود.

نصیریان دوست ادامه داد: به دنبال این هستیم تا یک اسپانسر مناسب برای تیم نفت پیدا کنیم تا مشکلات فصل قبل را نداشته باشیم. فصل گذشته نیز تلاش‌های بسیار زیادی صورت گرفت، اما متاسفانه نتوانستیم با حامیان مالی به توافق نهایی برسیم و آن‌ها کنار کشیدند. هیئت مدیره تمام تلاش خود را می‌کند و امیدواریم مشکلات باشگاه به علت کمبود منابع مالی رفع شود تا بتوانیم در جذب سرمربی و بازیکن با دست بازتری عمل کنیم.

او در مورد رفع نواقص ورزشگاه شهید بهنام محدی گفت: کار را آغاز کردیم و همکارانمان در سازمان نفت در تلاش هستند تا نواقصی که در ورزشگاه شهید بهنام محمدی وجود دارد و خود سازمان لیگ به ما گفته بود را رفع کنند. به زودی شرایط استادیوم به گونه‌ای خواهد شد تا مورد تائید سازمان لیگ قرار گیرد.


بیشتر بخوانید:

بهادری: نصیریان دوست مدیرعامل نفت مسجد سلیمان باقی ماند/ فکری گزینه‌ی اول ما نیست

بهادری: نصیریان دوست به شکل رسمی استعفا نداده است

نصیریان دوست از مدیرعاملی نفت مسجد سلیمان استعفا داد


انتهای پیام/

صحبت‌های نصیریان دوست بعد از ماندن در سمت مدیرعاملی باشگاه نفت مسجد سلیمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.