رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان گفت: مدیرعامل باشگاه هیچ نامه‌ی رسمی در خصوص استعفا به من تحویل نداده است.

بهادری: نصیریان دوست به شکل رسمی استعفا نداده استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهران نصیریان دوست مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان روز شنبه ۲۸ اردیبهشت در مصاحبه‌ای اعلام کرد از سمت خود در این باشگاه استعفا داده است. روز ۳۰ اردیبهشت بعضی از رسانه‌ها اعلام کرده اند هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان گزینه‌ی جدید خود را مشخص کرده است.

برای پیگیری این موضوع با عطاالله بهادری رئیس هیئت مدیره این باشگاه گفتگو کردیم و او در مورد استعفای نصیریان دوست گفت: مهران نصیریان دوست هیچ نامه‌ای مبنی بر اینکه از سمت مدیرعاملی باشگاه نفت مسجد سلیمان استعفا داده به من تحویل نداده است. او طی یک مصاحبه مطبوعاتی اعلام کرده از سمت خود کناره گیری کرده است.

او ادامه داد: قبل از این ماجرا‌ها نصیریان دوست و حسین فرجی بار‌ها اعلام کرده بودند بعد از پایان مسابقات لیگ از این باشگاه خواهند رفت. این افراد بدون هیچ مزد و منتی آمده اند برای شهرشان کار کردند و به خاطر حرف و حدیث‌هایی که به وجود می‌آمد خسته شده و اعلام کرده بودند می‌روند.

بهادری درمورد زمان تعیین مدیرعامل جدید گفت: در پایان هفته قرار شده است جلسه‌ای با مسئولان برگزار و تکلیف مسائل به وجود آمده را مشخص کنیم. خبر‌هایی که در مورد انتخاب مدیرعامل جدید بیان شده است را تکذیب می‌کنم.


بیشتر بخوانید:

نصیریان دوست از مدیرعاملی نفت مسجد سلیمان استعفا داد

نفت مسجد سلیمان ۲- ذوب آهن اصفهان ۲ / مسجد سلیمانی ها در لیگ ماندنی شدند

جام هجدهم زیر دستان پرسپولیس و سپاهان/ سپید رود در تهران خشک می شود؟/ مهاجری با ماشین سد راه یحیی و پدیده/ شانس آخر تراکتور در اهواز


انتهای پیام/

صحبت های بهادری در مورد انتخاب مدیرعامل نفت مسجد سلیمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار