سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقدیر شهردار از مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی

در مراسم گرامیداشت شهدای عملیات بیت ‌المقدس، شهردار اراک در راستای فعالیت های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با اهدای لوح تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در مراسم گرامیداشت شهدای عملیات بیت ‌المقدس، شهردار اراک در راستای فعالیت های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با اهدای لوح تقدیر کرد.

مرتضی انصاری فر، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در این مراسم گفت: هر اقدامی که ما برای پاسداشت ارزش ‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس انجام می دهیم مصونیت کشور در برابر توطئه‌ های مختلف استکبار جهانی را افزایش می‌دهد.

مرتضی انصاری فر با یادآوری ایثار رزمندگان در عملیات آزادسازی خرمشهر افزود: داشتن روحیه ایثار و شهادت ‌طلبی شاخصه اصلی مردم مسلمان ما است که در صحنه‌ های مختلف با ورودشان کشور را از توطئه ‌های مختلف نجات دادند و ما باید با برنامه ‌ریزی مناسبت این روحیه را در بین مردم حفظ و تقویت کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با اشاره به لزوم انتقال مفاهیم ارزشمند ایثار، جهاد و شهادت تصریح کرد: نسل جوان و حقیقت‌ جو ما به‌ شدت تشنه شناخت حقایق و حماسه ‌های بزرگان تاریخ خود هستند و شهدا و ایثارگران از بزرگ ‌ترین افرادی هستند که به دلیل رشادت و دلیری‌ شان در دفاع از آرمان‌ های انقلاب اسلامی و حفظ تمامیت ارضی کشور باید به نسل جوان و آیندگان میهن اسلامی معرفی شوند.

وی تصریح کرد: شهرداری همکاری خوبی با بنیاد در خصوص نصب المان ‌ها و تصاویر شهدا در میدان و معابر شهری داشته است که نشان از روحیه ایثارگری مدیریت این مجموعه است.

در ادامه محمد کریم شفیعی شهردار اراک گفت: من از صمیم دل خود را وامدار شهدا می‌ دانم و در مسیر اعتلای راه آن‌ ها از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهم کرد.

شفیعی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را گامی اثرگذار جهت نهادینه کردن این فرهنگ در جامعه عنوان کرد و از تلاش ‌های بنیاد شهید در این خصوص قدردانی نمود.

انتهای پیام/ت

​نسل جوان و حقیقت‌ جو ما به‌ شدت تشنه شناخت حقایق و حماسه ‌های بزرگان تاریخ خود هستند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.