سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نصب و راه‌اندازی دستگاه جدید رادیولوژی دیجیتال در بیمارستان امام خمینی

مدیرعامل مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) کرمانشاه از نصب و راه‌اندازی دستگاه جدید رادیولوژی دیجیتال در این بیمارستان خبر داد .

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،جواد امینی‌سامان مدیرعامل مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) کرمانشاه از نصب و راه‌اندازی دستگاه جدید رادیولوژی دیجیتال در این بیمارستان خبر داد و گفت : با نصب این دستگاه ماهانه ۴۰ میلیون تومان صرفه‌جویی می‌شود.

وی از نصب و راه‌اندازی دستگاه جدید رادیولوژی دیجیتال جدید در بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه خبر داد.

مدیرعامل مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) کرمانشاه گفت: دستگاه رادیولوژی این بیمارستان بعد از ۴۰ سال تعویض و دستگاه رادیولوژی دیجیتال جدید نصب و راه‌اندازی شد.

وی ادامه داد: دستگاه قبلی در سال ۵۷ نصب شده بود و کاملا فرسوده و قدیمی بود به طوری که پاسخگوی روزانه بیش از ۸۰ بیمار نبود.

امینی‌سامان افزود: حذف فیلم، تاریک‌خانه و همچنین حذف تکرار تصاویر رادیولوژی از جمله مزیت‌های این دستگاه جدید است.

وی ادامه داد: در دستگاه رادیولوژی قدیمی روزانه یک بسته فیلم خریداری می‌شد که در ماه حدود ۴۰ میلیون تومان برای بیمارستان هزینه داشت، این در حالی است که در دستگاه جدید فرآیند ظهور و ثبوت حذف شده است.

سامان گفت: در دستگاه جدید علاوه بر اینکه تصویر در شبکه HIS بیمارستان قابل انتقال است، درصورت نیاز می‌توان در قالب CD به بیمار تحویل داده شود .

 

 

انتهای پیام/د

با نصب دستگاه رادیولوژی دیجیتال ماهانه ۴۰ میلیون تومان صرفه‌جویی می‌شود

 

برچسب ها: اخبارسلامت ، بیمه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.