سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خرمشهر ها در پیش داریم / هدف اصلی مردم از شرکت در مراسم شب قدر رسیدن به لقاء الله است

روایت‌گر هشت سال دفاع مقدس گفت: اینکه رهبر می‌فرمایند خرمشهر‌ها در راه داریم فقط به وسیله خلوص نیت و پیروی از راه شهدا امکان پذیر است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا دلبریان روایت‌گر هشت سال دفاع مقدس در ویژه برنامه "روایت‌گری یاد و خاطره شهدا" که در مراسم احیاء شب نوزدهم حرم مطهر رضوی برگزار شد گفت: رسیدن به لقاء الله هدف اصلی همه مردم از شرکت در مراسم شب قدر است.

وی ادامه داد: شهدای عزیز که باعث آزادی خرمشهر شدند به خدای متعال توکل کرده و جان خود را در راه خدا دادند و راه صد ساله را یک شب رفتند.

روایت‌گر هشت سال دفاع مقدس گفت: صدام به خیال باطل خود نیت داشت برای همیشه در خرمشهر بماند، ولی همین جوانان غیور وطن او را از ایران خارج کردند، جوانانی که بدون تکبر و ریا پای انقلاب و راه امام راحل ایستادند.

دلبریان افزود: شهدا تمام مال و اموال خویش را رها کردند، حتی فرزند تازه به دنیا آمده خویش را در آغوش مادران‌شان گذاشتند و برای جنگ با دشمن هشت سال به جبهه‌ها رفتند.

وی با اشاره به اینکه روحیه مقاومت هرگز خاموش نخواهد شد و تا آزادی فلسطین دست از مستکبران بر نمی‌داریم، ادامه اداد: شهدای عزیز ما در جبهه‌ها پیوسته به دنبال معنویت بودند، اینکه رهبر می‌فرمایند خرمشهر‌ها در راه داریم فقط به وسیله خلوص نیت و پیروی از راه شهدا امکان پذیر است.
 
انتهای پیام // ف. ک

شهدا در جبهه‌ها پیوسته به دنبال معنویت بودند

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.