سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه بوشهر:

ضربه زدن به جوانان از مهمترین هدف‌های امروز دشمن است

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه ضربه زدن به جوانان از مهمترین هدف‌های امروز دشمن است گفت:مسئولان باید به جوانان این سرزمین توجه داشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر افزود: مسئولان در امور مملکت باید از جوانان متعهد و حزب اللهی به معنی دقیق کلمه استفاده کنند و با یک نگاه انقلابی و حرکتی جهادی انقلاب اسلامی را پیش ببرند.

وی بیان کرد: ضربه زدن به جوانان از مهمترین هدف‌های امروز دشمن است به همین دلیل استکبار جهانی با ابزار مختلف تمام توان خود را برای توقف، ناامیدی و جدا کردن نسل جوان از انقلاب جزم کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر عنوان کرد: در مقابل این هجمه‌ها مسئولان باید به جوانان این سرزمین توجه داشته باشند.

صفایی بوشهری یادآور شد: اصول مطرح در بیانیه گام دوم انقلاب باید اساس کار قوای سه گانه در امور اجرایی باشد.

وی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب زمینه ساز تمدن اسلامی، پیشرفت و عبور از مشکلات است به همین دلیل باید مورد توجه مسئولان قرار داشته باشد.

امام جمعه بوشهر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع دانشجویان و مسئولان نظام افزود: براساس قانون اساسی وظیفه رهبری حضور در عرصه‌های اجرایی نیست بلکه در مواردی که اصل نظام دچار بحران می‌شود رهبری دخالت می‌کنند.

صفایی بوشهری تاکید کرد: مسئولیت اجرا در عرصه‌های مختلف برعهده سران قوای سه گانه است.

وی با اشاره به عکس شهید نادر مهدوی در کنار رهبر معظم انقلاب در دیدار ایشان با دانشجویان افزود: این نشان می‌دهد رهبر معظم انقلاب نادر مهدوی‌ها و حرکت جهادی این جوانان را سرلوحه کار می‌دانند.

خطیب نماز جمعه بوشهر یادآور شد: شهید نادر مهدوی سرداری بوشهری و جوانی انقلابی، جهادی و پای کار بود که توانست یاد رئیسعلی دلواری را زنده کند.

صفایی بوشهری خطاب به رهبر معظم انقلاب اعلام کرد: ما بوشهری‌ها هزاران هزار نادر مهدوی داریم که در مقابل آمریکا با تمام وجود می‌جنگیم.

وی ادامه داد: امروز نماد جوانان انقلابی پای کار یک بوشهری، انقلابی و شهید است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: مردم ایران با اتحاد و همدلی با آزاد سازی خرمشهر حماسه آفریدند و این حرکت نشان داد ایران می‌تواند در مقابل ابرقدرت‌ها بایستد و به انقلاب خود ببالد و پیروز شود.

انتهای پیام/م

مسئولان باید به جوانان این سرزمین توجه داشته باشند

برچسب ها: نماز جمعه ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.