این شرکت میگوید: « ما متوجه شدیم افزودن این قابلیت به IGTV از آنجایی که این بخش کار خود را شروع کرد، یک تکامل است. ما اعتقاد داریم این یک تکامل درست است. افزوده شدن حالت افقی به IGTV از جهات مختلف شبیه زمانی است که ما محدودیت مربعی بودن تصاویر را برداشتیم. از آن زمان تا کنون افراد زیادی مشارکت خود را افزایش دادند و خلاقیت آنان شکوفا شد. ما معتقدیم همین اتفاق برای IGTV نیز رخ خواهد داد.»
بیشتر بخوانید: موزیلا برای رقابت با کروم سرعت FireFox را افزایش میدهد
IGTV برای این که از سوی کاربران قبول شود و آنها از این قابلیت استفاده کنند، تلاش زیادی کرده است اما تاکنون این اتفاق نیفتاده است. پیشتر در گزارشی اعلام شده بود که بسیاری از سازندگان محتوا، علاقهای به استفاده از IGTV ندارند.
مدتی پیش گروهی از تولیدکنندگان محتوا با تیم مدیریت استعداد همکاری کرده و از این قابلیت برای انتشار محتوای خود استفاده کردند. این افراد به نظر راضی میآمدند اما به صراحت گفتند هنوز نتوانستهاند از ساختههای خودشان درآمد کسب کنند. دلیل آن هم این است که بر خلاف یوتیوب، اینستاگرام یک سرویس تبلیغاتی ندارد که تنها از روی تعداد بازدید به سازنده ویدئو پول پرداخت کند.
بخشی از کشمکش تولیدکنندگان محتوا با IGTV حالت عمودی ویدئوها بود زیرا آنها باید یا یک ادیت جداگانه ساخته خود را منتشر میکردند و یا ویدئویی اختصاصی با حالت عمودی برای این بخش اینستاگرام ضبط میکردند. در ضمن تعداد بازدیدها در اوایل پایین بود اما پس از اینکه یک پیش نمایش از آن در صفحه اصلی به نمایش گذاشته شد آمار بازدید این ویدئوها نیز افزایش پیدا کرد.
انتهای پیام/