سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیین گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر در جوانرود برگزارشد

به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر آیین گرامیداشتی با حضور اقشارمختلف مردم و مسئولان در جوانرود برگزارشد .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،ابوذر انور‌ی فرمانده سپاه ناحیه جوانرود با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر به اهمیت عملیات بیت المقدس اشاره کردو گفت : فتح خرمشهر بزرگترین دستاورد برای ایران اسلامی بود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که خرمشهر‌ها در پیش است گفت : امروز مسائل اقتصادی و اجتماعی و... فتح خرمشهر است که برای فتح آن همت گماریم.

وی اظهارداشت: به حمد خداوند و در سایه پیروی از منویات مقام معظم رهبری و اتحاد و همبستگی ملت بزرگ ایران از محاصر اقتصادی دشمن هم عبور خواهیم کرد.

فرمانده تیپ انصارالرسول (ص) جوانرود نیز با یاد آوری پیروزی انقلاب اسلامی و دشمنی‌های آمریکا و استکبارجهانی گفت: آزاد سازی خرمشهر و حما سه سوم خرداد امداد الهی بود چرا که رزمندگان ما اعتقاد به خدا داشتند و انقلاب اسلامی نیز متکی به اسلام بود.

ناصر باباخانی افزود: بزرگترین پیام فتح خرمشهر شکست دشمن و پایداری ایران اسلامی و ایمان راسخ به خدا بود.

وی به لشکر کشی‌های آمریکا اشاره کرد و اظهارداشت: آمریکا هر روز لشکر کشی‌هایی دارد وامروز نیز برای ترساندن رزمندگان و انقلابیون لشکر کشی می‌کند، اما رزمندگان و انقلابیون ما نشان داده اند که هیچ واهمه‌ای از لشکر کشی دشمنان ندارند.

فرمانده تیپ انصارالرسول جوانرود خاطرنشان کرد: دشمن از رزمندگان اسلام می‌ترسد اگر آنان نمی‌ترسید یک لحظه از حمله به ایران اسلامی درنگ نمی‌کردند.

باباخانی با تاکید برهوشیاری و اتحاد و انسجام مردم در برابر دشمنی‌های آمریکا یادآورشد: تا زمانی ملت بزرگ ایران در مسیر ولایت ورهبری با اتحاد و انسجام حرکت کند آسیبی نخواهددید .

 

 

انتهای پیام/د

فتح خرمشهر بزرگترین دستاورد برای ایران اسلامی

 

برچسب ها: سپاه ، بسیج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.