سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار سیستان و بلوچستان :

ضعف گازرسانی سیستان و بلوچستان را برطرف خواهم کرد/کوتاهی هیچ دستگاه اجرایی را در پروژه گازرسانی نخواهم پذیرفت

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: کوتاهی هیچ دستگاه اجرایی را در پروژه گازرسانی استان نخواهم پذیرفت و با تمام انگیزه تلاش خواهم کرد ضعف موجود در گازرسانی استان که به دلیل یدک کشیدن منطقه محروم بودن ایجاد شده است، را برطرف کنم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،   احمدعلی موهبتی استاندارسیستان و بلوچستان امروز در جلسه طرح ضربتی گازرسانی به شهر‌های استان که با حضور مومنی مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران و جمعی از مقامات کشوری و استانی برگزار شد، گفت: تحت هیچ شرایطیکار گازرسانی در استان نباید تعطیل شود و عذر و کوتاهی هیچ دستگاهی را در مراحل سوختگیری، مجوز، ترافیک، حفاری و ... نخواهم پذیرفت و این یک اصل است که هیچ دستگاهی نباید از آن عدول کند.

موهبتی افزود: شرکت گاز با تمام توان بایستی پای کار باشد تا پروژه گازرسانی در استان تا دهه فجر امسال به اتمام برسد.

استاندار سیستان و بلوچستان همراهی و همکاری دستگاه‌های دولتی همانند شهرداری، راه و شهرسازی، آب و فاضلاب و ... را جهت تسریع در صدور مجوز‌ها امری ضروری دانست و بیان داشت: همه دستگاه‌های مرتبط استانی باید عضو شورای گازرسانی باشند و با همکاری و همراهی هم در مراحل گازرسانی مشکلات و کمبود‌ها را پوشش دهند.

وی با اشاره به تعطیلی مدارس و تردد کمتر خودرو‌ها تا مهر ماه بیان داشت: پیمانکاران شرکت گاز در این برهه زمانی بایستی کار حفاری و گازرسانی را به‌طور جدی انجام دهند، زیرا به دلیل تعطیلی مدارس، تردد‌ها کمتر خواهد بود و این باعث تسریع در کار حفاری، گاز رسانی و پوشش مسیر‌ها خواهد شد.

وی تاکید کرد: کار حفاری تا گازرسانی و پوشش مسیر‌ها نباید از سه روز بیشتر به طول انجامد و مجوز حفاری گازرسانی بایستی به صورت بلوکی صادر شود.

استاندار سیستان و بلوچستان از دیگر مباحث مورد تاکید این جلسه را موضوع سوخت خودرو‌های این طرح بیان کرد و افزود: ماشین آلات مربوط به حفاری، آسفالت، کارخانه، حمل مصالح و ... تحت هیچ شرایطی نباید برای سوخت معطل بمانند.

وی همچنین تصریح کرد: انجام استعلام‌ها نباید بیشتر از یک هفته زمان ببرد و اگر بیشتر از این زمان به طول انجامید کوتاهی دستگاه‌ها پذیرفته نخواهد شد و مسئولیت هرگونه اتفاق متوجه دستگاه مربوطه است.

در پایان احمدعلی موهبتی ضمن تاکید به معاونت هماهنگی امور عمرانی در خصوص برگزاری جلسات ماهانه افزود: برگزاری این جلسات بصورت ماهانه برای رفع مشکلات و اختلاف بین دستگاه‌ها ضروری و الزامی است.

انتهای پیام/ع

کار گازرسانی در استان نباید تعطیل شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.