به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ " علی ملکی آهنگران معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: براساس آمارهای به دست آمده طی دو ماهه اول سال جاری تعداد ۴۲۷ هزار و ۸۶۳ مورد تماس تلفنی با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ فرماندهی انتظامی استان اصفهان برقرار شده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۶ درصد افزایش را نشان میدهد.
وی با بیان اینکه مراجعه حضوری مردم به مراکز انتظامی در این مدت ۱۹ درصد کاهش داشته است گفت: همچنین تعداد تماسهای فوریتی ۱۷ درصد و تماسهای راهنمایی و ارشاد نیز در این مدت ۶۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.
وی رشد تماسهای تلفنی مردم با سامانه مرکز فوریتی پلیس ۱۱۰ اصفهان را ناشی از افزایش اعتماد و اقبال عمومی نسبت به عملکرد ماموران پلیبس دانست و گفت: ارتباط مستمر ماموران پلیس با مردم که در مساجد، مدارس و محافل مردمی ایجاد میشود نیز در جلب مشارکت عمومی برای ارتقای امنیت جامعه بسیار موثر بوده است.
سرهنگ آهنگران، راه اندازی مرکز مشاوره تلفنی، راه اندازی کابین ویژه پاسخگویی به گردشگران خارجی و راه اندازی کابین مخصوص پاسخگویی ۲۴ ساعته به مشکلات مردم در حوزه فضای سایبری را از جمله اقدامات موثر و مهم درمرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ استان اصفهان عنوان کرد و گفت: با تلاشهای صورت گرفته و هماهنگیهای بعمل آمده تعداد خطوط این مرکز افزایش یافته است و تقریباً اشغال خطوط و انتظار شهروندان پشت خطها به صفر نزدیک شده و همین امر نیز میزان رضایتمندی مردم از پاسخگویی اپراتوران ۱۱۰ به آنان را ارتقا داده است.
انتهای پیام/م