سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعضای باند سارقین منازل در کامیاران دستگیر شدند

فرمانده انتظامی کامیاران گفت: اعضای باند سارقین منازل که از شهر‌های همجوار وارد این شهرستان شده و اقدام به سرقت می‌کردند با هوشیاری ماموران انتظامی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سرهنگ صیدعلی صفری گفت: در این ارتباط چهار نفر شناسایی شده اند که یکی از آن‌ها دستگیر و تلاش برای دستگیری سه سارق دیگر آغاز شده است.

وی افزود: پس از یک هفته تلاش شبانه روزی پرسنل انتظامی شهرستان، اعضای باند شناسایی و عملیات با دستگیری یکی از آن‌ها با موفقیت انجام شد.

وی افزود: اعضای این باند پس از دستگیری، به سرقت با خودرو‌های گرانقیمت از منازل چند شهرستان همجوار کامیاران نیز اعتراف کرده و با توجه به این اعترافات ماموران در تلاش برای کشف اموال مسروقه و شناسایی مالخر‌ها هستند.

سرهنگ صفری با اشاره به اینکه در تلاش برای رسیدن مالباختگان به دارایی‌های خود هستیم، اضافه کرد: در هفته جاری پلیس شهرستان موفق به کشف ۲۶ تُن گندم خارجی قاچاق و ۱۰ تُن شکر قاچاق در ایست و بازرسی و دستگیری ۲ نفر و شناسایی ۴ سارق که اقدام به سرقت از خانه باغ‌ها و ساختمان‌های نیمه کاره می‌کردند، شد.

فرمانده انتظامی کامیاران از شهروندان بابت مشارکت در پیشگیری از وقوع جرم و همکاری با پلیس تقدیر کرد و گفت: شهروندان می‌توانند هر گونه مورد مشکوک را سریعا با تلفن ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند و پلیس را مشاور امین خود بدانند.

انتهای پیام/م

دستگیری سارقان منازل در کامیاران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.