فرمانده انتظامی دهگلان از انهدام باند سارقان سیم برق طی یک عملیات هدفمند پلیسی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فرمانده انتظامی دهگلان گفت: در پی گزارش‌های متعددی در خصوص سرقت سیم برق فشار قوی از طرف اداره برق شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان دهگلان قرار گرفت.

 سرهنگ شیرزاد عزیزی گفت: با تقویت گشت‌های هدفمند و تلفیقی به صورت محسوس و نامحسوس در یک عملیات غافلگیر کننده پلیسی، سارقان در هنگام سرقت سیم برق مورد تعقیب وگریز قرار گرفته که با هوشیاری وسرعت عمل ماموران کلانتری ۱۱ دستگیر شدند.

 وی در ادامه افزود: در حین تعقیب وگریز ۲ نفراز سارقان فرار کرده و یک نفر راننده دستگیرکه با دستور مراجع قضائی جهت تکمیل پرونده تحویل اداره پلیس اگاهی شهرستان شد.

عزیزی گفت: متهم که در ابتدا منکر هرگونه سرقت شده بود با ارائه مدارک ومستندات از سوی ماموران به جرم خود اقرار وبه سرقت سیم‌های کابل برق با همکاری ۲ همدستش اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان دهگلان تصریح کرد: با تلاش ماموران ۲ همدست سارق نیز دستگیر وبرای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شدند.

سرهنگ عزیزی ادامه داد: سارقان در تحقیقات به عمل آمده به سرقت بیش از ۲ هزارو ۴۰۰ متر سیم‌های کابل فشار قوی اعتراف که ارزش ریالی آن بیش از ۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی دهگلان با بیان اینکه مردم واعضاء شورای تامین از این اقدام هدفمند پلیس تقدیر کردند خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/ع

کشف بیش از ۳ میلیارد ریال سیم‌های برق مسروقه

برچسب ها: سرقت ، اخبار کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.