سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس زندان کازرون اعلام کرد:

کازرونی‌ها گل کاشتند/۶۸۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در جشن گلریزان کازرون جمع آوری شد

همایش گلریزان با هدف کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در کازرون برگزار و ۶۸۰ میلیون تومان با این هدف جمع آوری و تعهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، الله کرم عزیزی رئیس زندان کازرون گفت: از ۶۸۰ میلیون تومان جمع آوری شده مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت تسهیلات و ۷۷ میلیون تومان نقدی و بقیه تعهد از طرف شرکت کنندگان بود.

وی اضافه کرد: بالاترین مبلغ که در این مراسم پرداخت شد ۵۰ میلیون تومان بود که اهدا کننده حاضر نشد نامش را اعلام کند.

عزیزی ادامه داد: امسال ۱۱۰ زندانی جرائم غیر عمد در زندان کازرون هستند که نیازمند کمک خیرین برای بازگشت به آغوش خانواده‌ها هستند.

وی بیان کرد: میزان بدهی این افراد برای آزادی حدود سه میلیارد تومان است.

رئیس زندان کازرون گفت: با عفو رهبر معظم انقلاب تعداد ۴۵۰ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد واجد شرائط از زندان کازرون آزاد و ۱۰۰ نفر شامل تقلیل جرائم زندان شدند.

عزیزی ادامه داد: ۲۵ زندانی جرائم غیر عمد کازرون در سال ۹۷ با کمک ستاد دیه استان فارس و کمک خیرین و گذشت شکات ازاد شدند که میزان کل بدهی آن‌ها ۵ میلیارد تومان بود.

در این مراسم حجت الاسلام محمد خرسند امام جمعه کازرون با اشاره به اثرات خوب خوشحال کردن خانواده‌ها در ماه مبارک گفت: زندان برای نگهداری متجاوزین به اموال و نوامیس مردم جای بسیار خوبی است، اما برای افراد آبرومند جای خوبی نیست و تبعات و عواقب خوبی ندارد.

امام جمعه کازرون افزود: یکی از مصادیق کار خیر آزادی زندانی هاست که باید فرهنگ سازی شود و این همایش‌ها نباید به خیرین یا افراد خاص اختصاص داده شود باید همگانی شود تا افراد بیشتری بتوانند در این جشن شرکت کنند و کمک‌ها بیشتر شود.

ناصر موسوی رئیس دادگستری کازرون هم گفت: امروز باید با پا درمیانی بزرگان و شورای حل اختلاف از رفتن افراد به زندان جلوگیری شود.

وی ادامه داد: در زمینه آزادی زندانیان کمک بانک‌ها هم بسیار موثر است، چون می‌توانند با ترویج فرهنگ قرض دادن برای آزادی زندانیان نقش عمده‌ای داشته باشند.
انتهای پیام/م

مراسم گلریزان در ماه رمضان در کازرون

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
مژگان عینی
۱۱:۴۵ ۰۱ خرداد ۱۳۹۸
29 تا شهر دیگه هم هست داخل استان فارس