سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت تسهیلات ۵۰۰ میلیون ریال برای نوسازی مسکن

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات به افرادی که در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها قصد نوسازی واحد مسکونی خود را که در بافت فرسوده داشته باشند، پرداخت می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سیدمحمد پژمان عصر سه شنبه در ستاد بازآفرینی شهری استان کرمانشاه که در سرسرای جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت:  تسهیلات برای سایر شهر‌ها ۴۰۰ میلیون ریال است که با سود ۹ درصد به متقاضیان پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه انبوه سازان در اولویت دریافت تسهیلات قرار دارند، افزود: علاوه بر پرداخت وام، هزینه صدور پروانه نیز رایگان خواهد بود و شرکت بازآفرینی در اسرع وقت مطالبات مربوط به شهرداری‌ها را پرداخت می‌کنداین امکان فراهم شده تا بانک مسکن در صورت تمایل فرد وام گیرنده تا سقف یک میلیارد و یکصد میلیون ریال نیز با سود ۱۸ درصد در اختیار این افراد قرار دهد.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران همچنین بر لزوم نوسازی واحد‌های مسکونی در بافت‌های فرسوده تاکید کرد و گفت: هم اکنون جمعیتی در حدود ۲۰ میلیون نفر در کشور ساکن این مناطق هستند.

پژمان همچنین با اشاره به اجرای پروژه‌های مختلف در حوزه شهری کشور گفت: قرار شده که تا پایان تیرماه هر مقدار پروژه نیمه تمامی که در سطح کشور وجود دارد اطلاعات آن جمع آوری و به تناسب اعتبار لازم برای اجرای آن‌ها تامین شود.

انتهای  پیام/ز

 

 جمعیتی در حدود ۲۰ میلیون نفر در کشور ساکن این مناطق هستند

برچسب ها: مسکن ، راه و شهرسازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.