سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۷۴۰۰ طرح اشتغال پایدار روستایی در سیستان وبلوچستان حمایت شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: هفت هزار و ۴۰۰ طرح از زمان اجرای «طرح ایجاد و توسعه اشتغال پایدار روستایی» همزمان با سراسر کشور در این استان حمایت شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، وبه نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان مهرداد جهاندیده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان اظهار داشت:هفت هزار و ۴۰۰ طرح از زمان اجرای «طرح ایجاد و توسعه اشتغال پایدار روستایی» همزمان با سراسر کشور در این استان حمایت شده است.

وی افزود: این طرح ها، اشتغال ۱۱ هزار و ۸۰۰ نفر را در این استان به همراه داشته است.

وی ادامه داد: بیشترین میزان پرداخت تسهیلات این طرح‌ها در سیستان و بلوچستان به ترتیب در شهرستان‌های خاش، زابل و ایرانشهر اختصاص دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در راستای سیاست‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر شفافیت عملکرد، اسامی دریافت کنندگان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در پایگاه اطلاع رسانی این اداره کل در معرض دید عموم قرار دارد.

وی ارسال و اظهار نظر در مورد طرح‌های حمایتی در کارگروه ملی را یکی از اصلی‌ترین مشکلات موجود در حوزه رصد این طرح‌ها برشمرد و گفت: پیگیریم تا این مورد مستقیما در کارگروه استان مورد بررسی قرار گیرد.

جهاندیده خاطرنشان کرد: هم اینک تا سقف ۱۵ میلیارد تومان بررسی و تصویب طرح‌ها در اختیار سیستان و بلوچستان است که امیدواریم با توجه به شرایط استان این رقم بهبود و افزایش پیدا کند.

وی افزود: نهاد‌های حمایتی در سیستان و بلوچستان ظرفیت اشتغالزایی خوبی را در مناطق روستایی فراهم کرده اند

انتهای پیام/ع

اجرای طرح ایجاد و توسعه اشتغال پایدار روستایی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.