سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولید بیش از ۴ هزار تن شیر در دامداری‌های محمودآباد

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد از تولید ۴ هزار و ۷۱۵ تن شیر پارسال در دامداری‌های این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،احمد صادقی مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد با اشاره به وجود ۴۴ هزار و ۱۸۰ راس دام سبک و سنگین در شهرستان محمود آباد، گفت: ۴ هزار و ۷۱۵ تن شیر  پارسال در این شهرستان تولید شد.

وی با اشاره به تولید سه هزار و ۶۸۵ تن گوشت قرمزپارسال در این شهرستان افزود: با اجرای پروژه اصلاح نژاد دام سنگین، تعداد دام‌های دورگ این شهرستان از ۱۱ هزار و ۴۳۵ راس در پارسال به ۱۱ هزار و ۶۶۵ راس افزایش یافت.

وی استقرار دو کارخانه تولید غذای کنسانتره دام، طیور و آبزیان و وجود  هزار و ۱۵۰ کلنی زنبور عسل با ۱۸ بهره‌بردار را از دیگر ظرفیت‌های این شهرستان در بخش دامپروری عنوان کرد و گفت: سال قبل ۴۳۵ تن سبوس یارانه دار توسط دو کارگزار بین دامداران این شهرستان توزیع شد.

وی با بیان اینکه ۶۲ واحد مرغداری گوشتی با ظرفیت پنج میلیون قطعه جوجه ریزی و تولید ۹ هزار تن گوشت سفید آماده طبخ در این شهرستان وجود دارد، افزود: دو واحد مرغ مادر گوشتی با ظرفیت ۴۸ هزار قطعه و تولید ۱۱ میلیون و ۳۲۰ هزار عدد تخم نطفه دار برای جوجه کشی و دو واحد مرغ تخمگذار به ظرفیت ۹۸ هزار قطعه در این شهرستان مشغول فعالیت هستند.
انتهای پیام/س
 

وجود ۴۴ هزار و ۱۸۰ راس دام سبک و سنگین در محمود آباد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.