سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش بینی رگبار بهاری در برخی مناطق استان اصفهان

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت:در بیشتر مناطق استان به‌ویژه در ساعات عصر و شب، افزایش ابر، گاهی وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و رگبار بهاری در برخی مناطق همراه با رعد و برق و احتمال تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

آسیه آقایی کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به تداوم ناپایداری جو استان تا روز چهارشنبه اظهار کرد: بر این اساس در بیشتر مناطق استان به‌ویژه در ساعات عصر و شب، افزایش ابر، گاهی وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و رگبار بهاری در برخی مناطق همراه با رعد و برق و احتمال تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق تغییر محسوسی نخواهد داشت، افزود: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز ۲۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما در خنک‌ترین ساعات صبح فردا ۱۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان ادامه داد: طی ۲۴ ساعت آینده بویین و میاندشت با دمای چهار درجه سانتی‌گراد بالای صفر و خوروبیابانک با دمای ۳۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین مناطق استان خواهند بود.

آقایی با اشاره به بارش‌های روز گذشته در سطح استان، گفت: بیشترین بارش‌ها به ترتیب از شهر‌های داران با میانگین ۱۱.۸ میلی‌متر، زرین‌شهر با میانگین ۱۰ میلی‌متر، سمیرم با میانگین ۹ میلی‌متر، اردستان ۶.۲ میلی‌متر و فریدنشهر با میانگین ۲.۲ میلی‌متر گزارش شده است.

انتهای پیام/م
 

وضعیت جوی هوای استان اصفهان

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.