کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان گفت:دمای هوای استان اصفهان طی ۲۴ ساعت دو درجه سانتی گراد افزایش خواهد داشت.

حجت‌الله علی عسگریان کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به تداوم ناپایداری‌های جوی تا روز چهارشنبه اظهار کرد: براین اساس از بعد ازظهر امروز برای بیشتر مناطق استان افزایش ابر، گاهی وزش باد نسبتا شدید تا شدید، رگبار بهاری همراه با رعد و برق و تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: برای مناطق شمال غرب، غرب و جنوب استان احتمال بارش‌های شدید ناگهانی و سیلاب محلی، تندباد شدید و وقوع صاعقه دور از انتظار نیست بر این اساس از اسکان در حاشیه رودخانه‌ها، مسیل‌ها و صعود به ارتفاعات خودداری شود.

کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت دو درجه سانتی گراد افزایش خواهد داشت، ادامه داد: بیشینه دمای هوا در کلانشهر اصفهان در گرمترین ساعات امروز ۲۶ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما در خنک‌ترین ساعات صبح فردا ۱۶ درجه سانتی گراد بالای صفر پیش بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: طی ۲۴ ساعت آینده بویین و میاندشت با دمای پنج درجه سانتی‌گراد بالای صفر و خوروبیابانک با دمای ۳۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط استان خواهد بود.

علی عسگریان افزود: بیشترین بارش‌های روز گذشته از شهرستان‌های فریدونشهر با میانگین ۸.۳ میلی‌متر، بویین و میاندشت با میانگین ۲.۵ میلی متر، گلپایگان با میانگین سه میلی‌متر و خوانسار با میانگین یک میلی‌متر گزارش شده است.

انتهای پیام/م
 

وضعیت جوی هوای استان اصفهان

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.