سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روکش آسفالت محور‌های مواصلاتی استان با ۹۰ میلیارد ریال اعتبار

رییس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از روکش آسفالت برخی از محور‌های مواصلاتی استان با ۹۰ میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

مسعود رستمی، رییس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان اظهار داشت: روکش آسفالت و لکه گیری محور ملایر توره به طول ۱۰ کیلومتر، روکش آسفالت محور همدان رزن به طول ۵ کیلومتر و روکش آسفالت محور همدان کرمانشاه به طول ۷ کیلومتر در حال اجراست که برای اجرای آن مبلغ ۹۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ملی هزینه شده است.

وی افزود: عملیات روکش آسفالت تقاطع اصله واقع در محور ساوه و محور تویسرکان کنگاور نیز هفته آینده اجرایی خواهد شد.

رستمی ادامه داد: عملیات لکه گیری محور‌های ارتباطی استان با ۳ هزار تن آسفالت نیز در دستور کار است که به زودی انجام می‌شود.

رییس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان یادآور شد: تعریض و بهسازی محور سد اکباتان و تعریض راه روستایی عبدالرحیم در قهاوند نیز از جمله اقدامات در دستور کار است.

رستمی همچنین با اشاره به وقوع سیلاب و خسارات وارد شده به راه‌های استان تأکید کرد: عملیات پل سازی، ترانشه برداری، ریزش برداری و اصلاح رانش‌هایی که در برخی از محور‌ها بر اثر بارندگی‌ها و وقوع سیل رخ داد، نیز در حال اجراست.

این مسئول در ادامه اجرای عملیات تسطیح و رگلاژ شانه و پاکسازی تابلو‌ها و علائم را از جمله اقدامات مستمر این اداره کل در طول سال برشمرد.

انتهای پیام/ د 

روکش آسفالت محور‌های مواصلاتی استان همدان

 

برچسب ها: وزارت راه ، راهداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.