سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اطعام ۶ هزار نفر نیازمند در ماه رمضان از محل نیات واقفان ملایر

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر از اطعام بیش از ۶ هزار نفر نیازمند و افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی شهرستان در طول ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، پژمان جعفری،رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر گفت: این اطعام دهی از محل نیات موقوفه سیف الدوله و عزاداری حضرت اباعبدالله حسین(ع) صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه در مجموع بیش از ۱۵۰ میلیون تومان صرف اطعام دهی ماه رمضان می شود اضافه کرد: در طول این ماه ۷ نوبت در شب های جمعه و شب های قدر در محل سالن سلف سرویس مدرسه نمونه سیفیه اطعام دهی انجام می شود.

جعفری با اشاره به اینکه در هر نوبت ۶۰۰ نفر اطعام می شوند بیان کرد: همچنین با همکاری سایر اداره ها و نهادهایی چون بهزیستی، کمیته امداد و سپاه خانواده های نیازمند در حاشیه شهر شناسائی شده و در هر نوبت ۱۵۰ پرس غذای گرم نیز بین این افراد توزیع می شود.

وی با بيان اينكه اجرای طرح"هر مسجد و یا هر بقعه يك خانه" حرکتی ماندگار و موثر در تسریع بازسازی مناطق سیل ‌زده است، از کمک ۵۰ میلیون تومانی بقاع متبرکه به سیل‌ زدگان لرستان خبر داد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر به جمع‌آوری پنج عدد گاز آشپزخانه پنج شعله، چهار عدد یخچال، پنج تخته فرش ۱۲ متری، ۷۰۰ عدد قوطی شیر خشک، ۵۰۰ کیلوگرم روغن جامد، یک تن برنج، مقادیری ماکارونی و حبوبات، لوازم بهداشتی و پوشک بچه در مجموع به ارزش ۵۰ میلیون تومان اشاره کرد و ادامه داد: در مرحله اول این کمک‌ها جمع ‌آوری و به مناطق سیل ‌زده استان لرستان ارسال شد.

انتهای پیام/ ش

اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.