وی سرعت و دقت در انجام امور مردم و خودداری از کاغذبازی را از عوامل رضایت مردم از این سازمان برشمرده و یادآور شد: ما خدمتگذار مردم هستیم و تکریم ارباب رجوع را بایدسرلوحه کارها قرار دهیم.
خدائیان استفاده از فناوریهای نوین را یکی از راههای تسریع در انجام امور و مقابله با فساد ذکر کرد و بر گسترش روند الکترونیکی کردن فعالیتهای سازمان و خدمات دفاتر اسناد رسمی تاکید کرد.
معاون رئیس قوه قضائیه یکی از مشکلات مردم را رواج معاملات از طریق اسناد عادی عنوان و بیان کرد: درصد بالایی از دعاوی مطروحه در مراجع قضایی ناشی از اسناد عادی است که در صورت مراجعه مردم به دفاتر اسناد رسمی چنین مشکلی ایجاد نخواهد شد.
خدائیان بر ضرورت آگاه سازی مردم از مزیتهای سند رسمی تاکید کرده و تسهیل دسترسی مردم به دفاتر اسناد رسمی را در این خصوص ضروری دانست.
رئیس و اعضای کانون سردفتران مرکز در این دیدار ضمن اعلام آمادگی بر همکاری با مدیریت جدید سازمان اعلام داشتند.
در ادامه تقاضا کردند که رئیس سازمان بازنگری در تعرفه حق التحریر دفاتر اسناد رسمی، تقسیم عادلانه اسناد بین دفاتر، حذف دفتر تمبر و افزایش حقوق بازنشستگان دفاتر اسناد رسمی را در دستور کار قرار دهد.
انتهای پیام/