سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی فنی پورشه پانامرا

پانامرا یک اتفاق نو در بازار خودرو‌های لوکس ایران بود؛ فوق لوکس فوق اسپرتی که در کلاس فست‌بک‌ها یک ستاره بود.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، پانامرا یک اتفاق نو در بازار خودرو‌های لوکس ایران بود؛ فوق لوکس فوق اسپرتی که در کلاس فست‌بک‌ها یک ستاره بود. این آلمانی در مقابل خود تنها مرسدس‌بنز CLS را می‌دید.

پانامرا سال ۲۰۰۹ به بازار‌های جهانی معرفی و تقریباً همان ایام نیز وارد ایران شد. به نظر نمی‌رسد هنوز هم خودرویی در ایران موجود باشد که از نظر آپشن یارای برابری با ویرایش فول این پورشه را داشته باشد.

نسل اول پانامرا از ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ تقریباً در تمام مدل‌هایش به بازار ایران آمد. مدل‌های پایه‌ای این خودرو پیشرانه ۶ سیلندر داشتند و دیفرانسیل عقب بودند درحالیکه پانامرا ۴S از پیشرانه ۸ سیلندر و پانامرا توربو از پیشرانه ۸ سیلندر توربو (مشابه کاین توربو) بهره می‌برد.

ضمن اینکه سیستم محرکه هردو نیز از نوع دو دیفرانسیل بود. حقیقت این است که این پورشه با قیمت کهکشانی‌اش هنوز هم مشتریان پر و پا قرصی دارد.

آخرین قیمت خودرو را اینجا  مشاهده کنید.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۱۹ ۰۴ خرداد ۱۳۹۸
همه جای دنیا رفتن سراغ شاسی بلند الا خودروسازای ما و پدر زانو و کمر مردمو موقع سوار و پیاده شده درآوردن