سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۵ روز از غرق‌شدن رئیس سابق هیئت کوهنوردی کوهدشت گذشت

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان کوهدشت گفت:تاکنون هیچ سرنخی از جسد غرق‌شده رئیس سابق هیئت کوهنوردی این شهرستان با تلاش مداوم امدادگران پیدا نشده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، محمدشریف حسینی رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان کوهدشت گفت: پس از گذشت پنج روز از غرق‌شدن سیدرضا نقوی رئیس سابق هیئت کوهنوردی کوهدشت تاکنون هیچ‌گونه سرنخی از جسد او پیدا نشده‌ است.

وی افزود: در روز پنجم حادثه تیم جست‌وجو و نجات جمعیت هلال‌احمر شهرستان کوهدشت هم‌چنان با تلاش مدوام عملیات جست‌وجو را ادامه می‌دهند و امید‌ها برای پیداکردن پیکر فرد غرق‌شده وجود دارد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان کوهدشت عنوان کرد: یک تیم غواصی از جمعیت هلال‌احمر لرستان و هم‌چنین بهمن پرورش یکی از غواصان بین‌المللی به منطقه شیرز اعزام شده‌اند تا عملیات جست‌وجو با قدرت و سرعت بیش‌تری ادامه یابد؛ شدت آب رودخانه سیمره و گل‌آلود بودن این رودخانه در پی سیلاب اخیر شرایط جست‌وجو را برای امدادگران و غواصان دشوار کرده‌است.

وی از غرق‌شدن یک جوان دیگر در رودخانه سیمره خبر داد و بیان کرد: امروز یک جوان ۲۵ ساله به‌نام سامان محمدی اهل روستای شیراوند علیا از توابع بخش درب‌گنبد در رودخانه سیمره غرق شده‌است.

انتهای پیام/پ

رودخانه سیمره قربانی گرفت

برچسب ها: حوادث ، سیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.