سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشد ۱۱۶ درصدی کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری

قائم‌مقام کمیته امداد استان کرمان از رشد ۱۱۶ درصدی جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری پارسال نسبت به سال ۹۶ خبر داد و گفت: کمیته امداد استان کرمان سال گذشته رتبه نخست جشن نیکوکاری را در کشور کسب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سهراب روستایی؛ قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان با اشاره به اینکه پارسال ۹ میلیارد و ۱۶۴ میلیون تومان کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری در استان کرمان جمع‌آوری‌شده است گفت: از این میزان کمک‌های جمع‌آوری‌شده دو میلیارد و ۷۹۱ میلیون تومان به‌صورت نقدی و مابقی به‌صورت غیر نقدی بوده است.

وی با اشاره به اینکه رتبه کمیته امداد استان کرمان در جشن نیکوکاری در سال گذشته ۶۶ درصد بالاتر از میانگین کشوری است افزود: کمک‌های جمع‌آوری‌شده در جشن نیکوکاری از طریق مراکز نیکوکاری استان در سال گذشته نیز ۲۷۸ درصد رشد داشته است.

وی بابیان اینکه علیرغم همه تنگنا‌ها و مشکلات اقتصادی در سال ۹۷ کمک‌های مردم استان کرمان به این نهاد ۴۰ درصد نسبت به سال ۹۶ رشد داشته است تصریح کرد: کمک‌های مردم استان کرمان به این نهاد طی پارسال نسبت به سال ۹۶ بیشتر از میانگین کشوری بوده است.

روستایی ضمن تشکر و قدردانی از مشارکت خوب مردم خیر و نوع‌ دوست استان کرمان در مراسم جشن نیکوکاری و اهداء کمک‌های خود به نیازمندان افزود: امیدواریم امسال نیز شاهد حضور پررنگ مردم خیر و نیکوکار این استان در برنامه‌های مختلف این نهاد به‌ویژه جشن نیکوکاری باشیم.
انتهای پیام/ی

کمک مردم نیکوکار کرمان به خانواده های نیازمند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.