سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از ۶ هزار عدد تسمه تایم قاچاق در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۶ هزار و ۱۵۰ عدد تسمه تایم قاچاق به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، بخشعلی کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان گفت: کارآگاهان مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان در راستای تشدید اقدامات کنترلی و برخورد با قاچاقچیان  شب گذشته حین کنترل خودرو‌های عبوری در ایستگاه بازرسی شهید زارعی به یک دستگاه کامیونت ایسوزو مشکوک شدند.

وی اضافه کرد: پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن مشخص شد، کامیونت حاوی مقادیری تسمه تایم متعلق به خودرو‌های سواری است و راننده محموله را از استان‌های غربی به مقصد تهران بارگیری کرده است.

فرمانده انتظامی استان افزود: خودرو به همراه راننده به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز منتقل و پس از تخلیه و شمارش، ۶ هزار و ۱۵۰ عدد تسمه تایم قاچاق به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال کشف شد.

وی با اشاره به این که پرونده متهم به تعزیرات حکومتی ارسال شد ادامه داد: نیروی انتظامی در راستای کمک به شکوفایی اقتصاد ملی، همواره با قاچاق کالا مبارزه کرده و شهروندان می‌توانند هر گونه اخبار و اطلاعات در خصوص قاچاق کالا را با شماره ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ ش

کشف کالای قاچاق در همدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.