سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ظرفیت‌های بسیار خوبی در بخش گردشگری کرمانشاه دارد

نماینده، ولی فقیه در استان وامام جمعه کرمانشاه گفت : استان کرمانشاه ظرفیت‌های بسیار خوبی در بخش گردشگری و میراث فرهنگی و همچنین در حوزه صنایع دستی دارد.

 به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،آیت الله "مصطفی علما" نماینده، ولی فقیه در استان وامام جمعه کرمانشاه در نشست با مدیرکل و دیگر مسئولان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان که به مناسبت هفته میراث فرهنگی برگزار شد، گفت : استان کرمانشاه دارای آثار باستانی و تاریخی بسیاری است که متاسفانه به خوبی از این ظرفیت‌ها تاکنون استفاده نشده است.

وی گفت : همچنین این استان دارای ظرفیت‌های گردشگری طبیعی فراوان و زیبایی است که می‌توان به غار قوری قلعه اشاره داشت که یکی از زیباترین غار‌های جهان است، اما تاکنون اقدام مناسبی برای توسعه و مناسب سازی آن انجام نشده است.

وی اظهار داشت: صنایع دستی کرمانشاه از دیر باز مطرح بوده و صنایعی همچون گلیم هرسین جزو ظرفیت‌های این صنعت در استان می‌باشد که باید با ابتکار و سلیقه و توجه به نیاز و خواست بازار بتوان رونق دوباره‌ای به این صنعت در کرمانشاه داد.

وی در ادامه اظهار داشت: اداره کل میراث فرنگی باید جهت درآمدزایی برای استان پر تلاش باشد و در عین حال همواره مراقب باشد که فرهنگ زیبای ایرانی و اسلامی در مسائل مختلف گردشگری خدشه دار نشود .

 

 

انتهای پیام/د

وجود آثار باستانی و تاریخی بسیار در استان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.