سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهنام فر: نتایج روز نخست کاراته کاهای کشورمان فوق العاده بود

مربی تیم های پایه کاراته کشور گفت:حضور ۴ نماینده کشورمان در فینال رقابت‌های در روز اول مسابقات لیگ جهانی، یک نتیجه فوق العاده است.

مهران بهنام فر کارشناس و مربی تیم‌های ملی پایه کاراته در گفتگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در خصوص نتایج کسب شده توسط تیم ملی کاراته ایران در روز نخست  مسابقات لیگ جهانی کاراته وان در کشور ترکیه گفت: حضور ۴ نماینده کشورمان در فینال رقابت‌ها در روز اول مسابقات یک نتیجه فوق العاده است.

او همچنین در ادامه افزود: نفرات اول تیم ملی در روز اول مسابقات از کسب مدال باز ماندند، اما نفرات جایگزین و جوان‌تر‌ها توانستند نتایج خوبی را کسب کنند  تا این رقابت‌ها همچنان برای تیم کشورمان از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

بهنام فر در ادامه در خصوص مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته گفت: در دو، سه سال گذشته برگزار نشدن مسابقات انتخابی تیم ملی باعث شد تا ملی پوشان حاضر در اردوی تیم ملی کاراته  نتوانند نتایج قابل قبولی را کسب کنند. 

سرمربی تیم‌های پایه کاراته کشورمان همچنین در ادامه افزود: برخی از بازیکنان اعزامی به مسابقات از جمله بازیکنان تیم امید با هزینه شخصی به این مسابقات اعزام شده اند  و نتایج قابل قبولی کسب نکردند، اما این بازیکنان شانس یکسانی نسبت به بازیکنان با تجربه‌تر برای کسب مدال خواهند داشت.

او همچنین گفت: حمایت فدراسیون کاراته از ملی پوشان این رشته برای اعزام آن‌ها قابل احترام است، زیرا خیلی از ورزشکاران دیگر کشور‌ها با هزینه‌های شخصی پا به این رقابت‌ها گذاشته اند. اما کاش حمایت‌های فدراسیون کاراته از تیم ملی بزرگسالان به قیمت اعزام نشدن تیم‌های پایه به مسابقات تمام نمی‌شد.

بهنام فر در ادامه در خصوص عمل کرد نمایندگان کاراته کشورمان در بخش بانوان نیز گفت: بانوان کشورمان از جمله طراوت، خاکسار و تیم کاتای بانوان عملکرد فوق العاده‌ای از خود به جا گذاشته اند و بابت کسب این نتایج باید به آن‌ها احترام گذاشت. اما متاسفانه نتایج تیم‌های کاتا به خاطر حضور نیافتن در المپیک ۲۰۲۰ توکیو زیاد به چشم نمی‌آید.


بیشتر بدانید:

خاکسار و کاتای تیمی بانوان فینالیست شدند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اردوی تیم ملی کاراته بازدید کرد

بانوان کاراته‌کا ورزش ایران را رو سفید کردند


انتهای پیام/

اظهارات مهدی بهنام فر در خصوص نتایج روز اول مسابقات لیگ جهانی کاراته

برچسب ها: کاراته ، لیگ جهانی ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.