ملی پوشان کاراته کشورمان با شکست حریفان خود به نشان برنز رقابت های لیگ جهانی کاراته وان دست پیدا کردند.

سه نشان برنز دستاورد کاراته کاهای ایرانبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پنجمین مرحله مسابقات لیگ جهانی کاراته وان به میزبانی کشور ترکیه از صبح روز جمعه با حضور 607 ورزشکار  از 63 کشور آغاز شد و نمایندگان کشورمان برای کسب نشان برنز این رقابت ها امروز روی تاتامی رفتند.

طراوت خاکسار نماینده وزن منهای 55 کیلوگرم تیم بانوان پس از شکست حریفانی از ایتالیا، ترکیه و قزاقستان راهی نیمه نهایی شد و در این مرحله برابر حریفی از چین تایپه شکست خورد و در دیدار رده بندی مقابل نماینده لهستان به تساوی صفر بر صفر رسید و با رای داوران پیروز میدان شد و توانست به مدال برنز این مسابقات دست پیدا کند.

امیررضا میرزایی نماینده منهای 67 کیلوگرم کشورمان ابتدا از سد حریفانی از ایتالیا، بلژیک، ترکیه و  ازبکستان را از پیش رو برداشت و در مرحله رده بندی به مصاف نماینده جمهوری آذربایجان رفت و به تساوی یک بر یک رضایت داد و بر اساس رای داوران پیروز مبارزه شد و به نشان برنز دست یافت.

ذبیح الله پورشیب دیگر نماینده کشورمان در وزن منهای 84 کیلوگرم در مرحله رده بندی به مصاف حریفی از ترکیه رفت که حریف او به دلیل آسیب دیدگی از مبارزه انصراف داد و کاراته کاهای کشورمان سومین نشان برنز لیگ جهانی را برای تیم ملی رقم زد.

در وزن ۸۴+ کیلوگرم، سامان حیدری حریف آذربایجانی را در اولین گام با نتیجه ۳ بر یک مغلوب کرد. سپس نماینده اردن را با نتیجه ۴ بر ۳ از پیش رو برداشت. سومین مبارزه حیدری مقابل حریف قزاقستانی بود که موفق شد با نتیجه ۷ بر یک این کاراته کا را شکشت دهد.
در ادامه نماینده کشورمیزبان را ۵ بر ۲ برد و در نیمه نهایی مقابل کاراته کایی از هلند قرار گرفت و ۲ بر صفر مغلوب شد تا برای کسب مدال برنز به مصاف کاگاوای ژاپنی برود.او در دیدار رده بندی کاگاوا را یک بر صفر شکست داد و صاحب مدال برنز شد.

در کاتای تیمی بانوان تیم (الناز تقی پور، نجمه قاضی زاده و شادی جعفری) ابتدا ۵ بر صفر تیم (شوتوکان jska) با ترکیب نسیم افشار، هانیه عزیزی و غزاله موقر نیا را شکست داد و در دومین دیدار ۴ بر یک مقابل تیم ترکیه باخت و در مکان سوم قرار گرفت.

تیم ایران (اصفهان) با ترکیب فاطمه چیذری، مریم کریمی و زهره میرزاخانی هم در دیدار مقابل تیم ایتالیا ۵ بر صفر مغلوب شد و به مدال برنز رسید.

در کاتای تیمی مردان، تیم اراک با ترکیب ابوالفضل شهرجردی، علی زند و میلاد دلیخون ۵ بر صفر تیم ایتالیا را مغلوب کرد و در دومین دیدار ۴ بر یک مغلوب تیم ملی مراکش شد.
تیم مرکزی در دیدار رده بندی به مصاف تیم آذربایجان رفت و با نتیجه ۴ بر یک به برتری رسید و بر سکوی سوم ایستاد.

تیم صرافی بهنام آذربایجان شرقی دیگر تیم کاتا با ترکیب احد شاهین، فرزاد محمد خانلو و سهند اسلامی در اولین مبارزه ۵ بر صفر مغلوب تیم ملی ترکیه شد و در دیدار رده بندی مقابل تیم کویت با نتیجه ۵ بر صفر شکست خورد و به مدال نرسید.

انتهای پیام/

مدال برنز لیگ جهانی  بر گردن ملی پوشان کاراته ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار