سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش بینی ایجاد ۷۵۰۰ فرصت شغلی با اجرای طرح‌های اشتغال پایدار

پیش بینی می‌شود با اجرای کامل طرح‌هایی که تسهیلات اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری دریافت کردند، ۷ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در خراسان جنوبی ایجاد شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،  رکنی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان  ضمن اعلام انتشار اسامی دریافتکنندگان تسهیلات اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری در استان گفت: این اقدام در راستای دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای شفاف سازی اقدامات در وزارت متبوع است.

وی افزود: از محل اعتبارات این طرح، تعداد هزار و ۵۳۴ طرح تاکنون در استان موفق به دریافت تسهیلات شده اند که ۱۳۹ طرح در بخش خدمات، ۱۹۸ طرح در بخش صنعت و هزار و ۱۹۷ طرح در بخش کشاورزی است.

رکنی اظهار کرد: از مجموع طرح‌هایی که از محل اعتبارات اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری استفاده کرده اند، تعداد ۴۵۰ طرح مربوط به نهاد‌های حمایتی در استان است.

 تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بیان کرد: بیش از ۹۷ درصد این طرح‌ها در مناطق روستایی غیر مرزی و ۳ درصد درمناطق مرزی بوده که نرخ سود این تسهیلات در مناطق روستایی غیر مرزی ۶ درصد و در مناطق مرزی ۴ درصد محاسبه می‌شود.

وی ادامه داد: هزار و ۸۶ طرح از مجموع طرح‌هایی که موفق به دریافت تسهیلات در استان شده اند طرح جدید بوده اند، تعداد ۴۰۶ طرح توسعه‌ای و ۴۲ طرح از تسهیلات سرمایه در گردش اشتغال در مناطق روستایی و عشایری استفاده کرده اند که پس از اجرای کامل طرح ایجاد ۷ و ۵۰۰ فرصت شغلی در استان پیش بینی می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اعتبارات ابلاغی از محل ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری به استان را ۳۱۶ میلیارد و ۳۸۴ میلیون تومان اعلام کرد.

انتهای پیام / ط ا

اجرای بیش از ۹۷ درصد طرح‌ها در مناطق روستایی غیر مرزی 

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.