سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۱۰۸ کیلو گرم مواد مخدر درکاشان

فرمانده انتظامی کاشان گفت: در نتیجه اجرای طرح ظفر بیش از ۱۰۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر در کاشان کشف شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ علی پورکاوه فرمانده انتظامی شهرستان کاشان شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به اجرای طرح ظفر در کاشان اظهار داشت: در راستای ارتقای سطح امنیت اجتماعی طرح عملیاتی ظفر با هدف پاک سازی تفرج گاه‌ها و پارک‌ها، دستگیری اراذل و اوباش، مبارزه با فروشندگان مواد مخدر در سطح خرد و کلان، شناسایی و دستگیری سارقین سابقه دار و حرفه‌ای، برخورد با تخلفات راهور در کاشان اجرا شد.

وی با بیان اینکه این طرح در کاشان به مدت یک هفته ادامه داشت، افزود: شناسایی و مبارزه با شبکه‌ها و باند‌های تهیه، تولید و توزیع مواد مخدر، شناسایی و جمع‌آوری پاتوق مواد مخدر، سرکشی از کارگاه‌های ذوب فلزات و واحد‌های فروش ضایعات و دستگیری سارقین داخل خودرو و سیم برق نیز از دیگر اهداف این طرح است.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان ضمن اشاره به دستاورد‌های طرح ظفر در این شهرستان ابراز داشت: در نتیجه اجرای طرح ظفر بیش از ۱۰۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر همچون تریاک، گراس، شیره تریاک و ... کشف و ضبط، ۵۶ سارق، چهار مالخر، یک نفر به اتهام قاچاق کالا، ۱۹ نفر به اتهام فروش و نگهداری مواد مخدر، ۲۴ نفر به اتهام سایر جرایم دستگیر شدند.

وی از هزار و ۳۵۱ مورد اعمال قانون وسایل نقلیه مختلف در قالب طرح ظفر خبر داد و گفت: در همین راستا نیز ۵۸ دستگاه موتورسیکلت و ۵۱ دستگاه خودرو نیز توقیف و اموال مسروقه متعددی نیز از سارقان کشف و ضبط شد، اما طرح‌ها در شهرستان کاشان به صورت مستمر ادامه دارد.

انتهای پیام/م

 

کشف انواع مواد مخدر در اجرای طرح ظفر در کاشان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.