سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

بارش پراکنده باران در برخی مناطق شمال غرب کشور/ دریای عمان مواج است

طی روز جمعه، شرق دریای عمان مواج و برای مناطقی از شمال غرب کشور بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به نقشه‌های پیش یاب هواشناسی طی پنج روز آینده به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در دامنه‌های زاگرس مرکزی در استان‌های کهکیلویه و بویر احمد، چهارمحال و بختیاری و بخش‌های از اصفهان، دامنه‌های زاگرس جنوبی در کرمان و مناطقی از استان‌های فارس، سیستان و بلوچستان و هرمزگان رگبار گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود و برای بخش‌هایی از مرکز کشور شامل استان‌های اصفهان، قم، یزد، ارتفاعات البرز در تهران، شرق سمنان، ارتفاعات زاگرس مرکزی در استان‌های لرستان، مرکزی و همدان بارش پراکنده رخ خواهد داد.


بیشتر بخوانید: وزش باد شدید در برخی مناطق کشور/ آسمان تهران صاف است


جمعه در غرب و جنوب اصفهان، بخش‌های از فارس، چهارمحل و بختیاری، جنوب کرمان و سیستان و بلوچستان رگبار‌ها شدت خواهد داشت. طی سه روز آینده مناطقی از شمال غرب کشور بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

طی روز جمعه، شرق دریای عمان مواج  و از روز شنبه تا دوشنبه برای استان‌های واقع در شمال شرق کشور در حدود ۵ تا ۸ درجه افزایش دما پیش بینی می‌شود و طی روز‌های شنبه و یکشنبه دمای هوا برای استان‌های واقع در سواحل دریای خزر ۳ تا ۵ درجه افزایش می‌یابد.

 

 انتهای پیام/

افزایش ۵ تا ۸ درجه‌ای دمای هوا در استان‌های شمال شرق کشور

برچسب ها: هواشناسی ، آب وهوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.