امروز در ساعات بعداز ظهر و اوایل شب در برخی مناطق کشور افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

بارش باران همراه با رعد و برق در برخی مناطق کشور/آسمان تهران بارانی استبه گزارش خبرنگار  راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، امروز در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در استان‌های ساحلی دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی، دامنه‌های زاگرس جنوبی، نواحی مرکز، جنوب، جنوب شرق و بخش‌هایی از شمال شرق کشور و هرمزگان افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

روز چهارشنبه شدت بارش در شمال شرق تهران، شرق کهگیلویه و بویر احمد، چهار محال و بختیاری، شمال هرمزگان، شمال سمنان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، جنوب شرق سیستان و بلوچستان، قسمت‌های مرکزی و ارتفاعات کرمان پیش بینی می‌شود و در برخی مناطق این استان‌ها بارش تگرگ دور از انتظار نیست.


بیشتر بخوانید: رگبار باران همراه با رعد و برق در ۸ استان کشور/آسمان تهران در برخی ساعات بارانی است


روز‌های پنج شنبه و جمعه تمرکز بارش در استان‌های واقع در ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، دامنه‌های زاگرس جنوبی و مرکزی، شمال غرب، نواحی مرکز، جنوب، جنوب شرق و بخش‌هایی از شمال شرق کشور و هرمزگان است. روز‌های شنبه و یکشنبه این وضعیت برای برخی نقاط در ارتفاعات البرز مرکزی و غربی، دامنه‌های زاگرس جنوبی و مرکزی، شمال غرب، نواحی مرکز، جنوب، جنوب شرق کشور و هرمزگان وجود دارد.

طی امروز به علت وزش باد شدید در شمال سیستان و بلوچستان پدیده گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا و دید افقی پیش بینی می‌شود.

طی روز‌های پنج شنبه و جمعه در شمال شرق کشور کاهش دمای ۴ تا ۷ درجه‌ای رخ خواهد داد و از پنج شنبه برای استان‌های واقع در سواحل دریای خزر افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/

آخرین وضع آب و هوای کشور در بیست و پنجم اردیبهشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار