سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره راهداری مهرستان خبر داد؛

آغاز عملیات اجرایی روکش آسفالت محور مواصلاتی مهرستان به ایرانشهر

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهرستان گفت: با توجه به وضعیت نامناسب آسفالت محور «مهرستان- ایرانشهر» عملیات اجرایی بهسازی و روکش آسفالت آن آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  احمد بارکزهی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهرستان  اظهار داشت: با توجه به وضعیت نامناسب آسفالت محور مواصلاتی «مهرستان- ایرانشهر» عملیات اجرایی بهسازی و روکش آسفالت این محور به طول ۱۹ کیلومتر آغاز شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده مهرستان افزود: مبلغ اعتبار این پروژه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال است.

وی بیان داشت: به منظور جلوگیری از بروز هرگونه حادثه احتمالی از کلیه رانندگان و همشریان که قصد تردد از محور مذکور را دارند خواهشمند است، ضمن توجه به علائم هشدار دهنده و همکاری با عوامل راهداری با احتیاط کامل در این مسیر تردد کنند.

بارکزاریی ادامه داد: آسفالت محور روستایی کریم آباد به طول ۴ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان، موج تراشی راه‌های روستایی شهرستان مهرستان به طول ۷۰۰ کیلومتر و به صورت مستمر، نصب علائم ایمنی در محور‌ها و ایمن سازی مدارس حاشیه راه و همچنین اهدای ۳۵۰ کلاه ایمنی و ۱۵۰ عدد کپسول آتش نشانی بین وانت بار‌ها ازجمله اقدامات اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهرستان است.

انتهای پیام/ع

بهسازی و روکش آسفالت در جنوب سیستان وبلوچستان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.