سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس اتاق بازرگانی لرستان:

خسارت سیل به چهارهزار واحد صنفی

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان گفت: سیلاب اخیر به زیرساخت ۱۷ شهرک و نواحی صنعتی، ۲۵ واحد معدنی و چهارهزار واحد صنفی آسیب جدی وارد کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان گفت: سیلاب اخیر به زیرساخت ۱۷ شهرک و نواحی صنعتی، ۲۵ واحد معدنی و چهارهزار واحد صنفی آسیب جدی وارد کرد.

حسین سلاح ورزی اظهار داشت: اغلب واحد‌های صنفی خسارت دیده از سیل برای دریافت تسهیلات به مشکل می‌خورند چرا که وثیقه‌های آن‌ها در گرو تسهیلات قبلی است.
به گفته وی دستورالعمل و قانون مالیات بر ارزش افزوده نیاز به اصلاح دارد که در این راستا مصوباتی به تصویب رسیده و به مرکز ارسال خواهد شد.
وی بیان کرد: تا سال گذشته تنگنا‌های مالی ناشی از بانک‌ها و فرآیند‌های مالیاتی به عنوان ۲ مشکل اصلی و اولویت توسط فعالین اقتصادی شناسایی شد و همچنین بی ثباتی در قیمت مواد اولیه محصولات و بی ثباتی در تصویب، اعلام و ارسال دستورالعمل‌ها به عنوان دیگر مشکلات شناسایی شده است.
رییس اتاق بازرگانی لرستان گفت: سیلاب اخیر به زیرساخت ۱۷ شهرک و نواحی صنعتی، ۲۵ واحد معدنی و چهارهزار واحد صنفی آسیب جدی وارد کرد.

انتهای پیام /ب

سیل به چهارهزار واحد صنفی خسارت زد

برچسب ها: اتاق بازرگانی ، سیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.