سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول صندوق هنر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام:

بیش از ۸۰۰ هنرمند در صندوق اعتباری هنر عضو هستند

مسئول صندوق هنر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از عضویت حدود ۸۰۰ هنرمند در صندوق اعتباری هنر خبر داد.

شکری مسئول صندوق هنر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: تا انتهای سال ۹۷ حدود ۸۰۰ هنرمند در صندوق اعتباری هنر استان ایلام عضو شده اند که این تعداد تا انتهای سال ۹۶،۲۷۴نفر بوده است.

وی اضافه کرد: تمامی هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران واجد شرایط پس از معرفی از سوی معاونت تخصصی مربوطه می‌توانند از خدمات و حمایت‌های این صندوق بهره‌مند شوند.

شکری ادامه داد: ملاک عضویت در صندوق و تمدید آن استمرار فعالیت حرفه‌ای می‌باشد.

وی افزود: متقاضیان عضویت در صندوق اعتباری هنر می‌توانند با ارائه معرفی نامه از سوی معاونت‌های تخصصی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و تکمیل فرم عضویت وهمچنین پرداخت حق عضویت به مبلغ۲۰ هزارتومان در این صندوق‌ها عضو شوند.

مسئول صندوق هنر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام بیان کرد:افرادی که در صندوق اعتباری هنر عضو می‌شوند می‌توانند از بیمه‌های تامین اجتماعی، وام‌های موردی، کمک‌های حمایتی جهت رونق کسب و کار‌های فرهنگی، کمک‌هایی جهت حمایت از تولید برای هنرمندانی که به منظور بهبود فعالیت هنری خود با مشکل مالی روبرو هستند و همچنین تخفیف‌هایی به منظور استفاده از برخی هتل‌ها و مکان‌های اقامتی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ د

 عضویت بیش از ۸۰۰ هنرمند در صندوق اعتباری هنر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.