سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه ۱۰ روستای سیل زده خراسان شمالی هنوز بسته است

بخشدار جرگلان از توابع شهرستان راز و جرگلان در استان خراسان شمالی گفت:سیلاب ۲ روز گذشته موجب بسته ماندن راه ۱۰ روستای این بخش شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، پولاد نجاهی بخشدار جرگلان از توابع شهرستان راز و جرگلان در استان خراسان شمالی گفت: شدت زیاد سیلاب روز شنبه موجب شد تا محور اصلی این بخش در ۳ نقطه قطع شود که با ایجاد محور موقت به طول ۳ کیلومتر، امکان تردد مردم فراهم شد.

وی افزود: هنوز از شدت سیلاب رودخانه چندیر در این بخش کاسته نشده و به همین دلیل هنوز راه ۱۰ روستای این بخش ببسته مانده است.

نجاهی افزود: تردد از راه‌های دیگر روستا‌ها نیز با تراکتور و وسایل نقلیه سنگین ممکن است و خودرو‌های سواری نمی‌توانند از این مسیر‌ها عبور کنند.

فرماندار راز و جرگلان نیز با بیان اینکه ترمیم راه‌های آسیب دیده از سیل به زودی امکانپذیر نیست، از ایجاد راه‌های فرعی برای روستا‌های درگیر با سیل خبر داد.

محمد زارعی افزود: بخشی از مسیر‌های ارتباطی که از قبل ایجاد شده، از بستر رود‌ها می‌گذرد و درصدد هستیم تا راه‌های مناسبی برای تردد این روستا‌ها ایجاد کنیم.
سیلاب هفته جاری در شهرستان راز و جرگلان بیشترین خسارت را به بخش جرگلان وارد کرد.بارش‌های بهاری و جاری شدن سیلاب در نوروز امسال نیز ۲ هزار میلیارد ریال خسارت به شهرستان راز و جرگلان وارد آورده بود.

شهرستان مرزی راز و جرگلان با دارا بودن ۷۰ هزار نفر جمعیت در ۱۳۰ کیلومتری شمال غرب بجنورد واقع است.

منبع: ایرنا
انتهای پیام /ب

راه روستای سیل زده خراسان شمالی همچنان مسدود است

برچسب ها: حوادث ، سیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.