سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح ممیزی انرژی در ادارات استان کرمان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب کرمان از اجرای طرح ممیزی انرژی در ادارات نیز خبر داد و گفت: وسایل برقی مورد استفاده در ادارات را کنترل می‌کنیم چرا که می‌توان مصرف بعضی را کاهش داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ عبدالوحید مهدوی نیا مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب کرمان گفت: پنج هزار کنتور هوشمند در جنوب کرمان نصب شده است که میزان مصرف برق توسط این کنتور‌ها به صورت آنلاین رصد می‌شود.

وی افزود: در صورتی که مشترکان بخش کشاورزی، امسال همکاری لازم را با صنعت برق داشته باشند هیچ مبلغی بابت صور‌تحساب برق مصرفی خود در طول یک ماه پرداخت نخواهند کرد و شامل طرح‌های تشویقی قرار می‌گیرند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب کرمان گفت: مشترکان از ابتدای خرداد تا شهریور ماه باید ضمن مصرف درست، به زمان پیک بار و عدم استفاده از وسائل پر مصرف توجه کنند.

وی با تاکید بر اینکه در راستای کاهش مصرف برق از همه ظرفیت‌ها و اهرم‌ها استفاده می‌کنیم، افزود: بسیج ادارات بازوی توانمندی در بهبود وضعیت استفاده ادارات در زمان پیک بار است.

مهدوی نیا، نخستین گروه مرجع در درست مصرف کردن را جامعه دانش آموزی دانست و گفت: برنامه ریزی لازم با دانشگاه ها، سازمان تبلیغات اسلامی و روحانیون جهت ترویج فرهنگ مصرف بهینه صورت گرفته است.

وی بر لزوم نگاه عموم جامعه به صنعت برق به عنوان یک کالای ارزشی تاکید کرد و افزود: مشترکان در زمان پیک بار، درست مصرف کردن را مد نظر داشته باشند.

وی از اجرای طرح ممیزی انرژی در ادارات نیز خبر داد و گفت: وسایل برقی مورد استفاده در ادارات را کنترل می‌کنیم که با یک سری اقدامات ساده می‌توان مصرف آن‌ها را کاهش داد.

انتهای پیام /س

پنج هزار کنتور هوشمند در جنوب کرمان نصب شده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.