سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی استان کرمانشاه برای پیاده‌سازی نظام ارجاع

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از آمادگی این استان برای پیاده‌سازی نظام ارجاع خبر داد و گفت : نظام ارجاع راه درستی است و نتیجه مطلوبی دارد.

 به گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محمود‌رضا مرادی رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه صبح امروز در نشست برنامه نظام ارجاع، گفت : اقدامات وسیعی برای راه‌اندازی نظام ارجاع انجام شده و استان کرمانشاه پس از تامین دستگاه‌های رایانه مورد نیاز برای پیاده‌سازی نظام ارجاع که در مراحل خریداری است، آمادگی لازم را دارد.

وی گفت : این کار در آغاز ممکن است برای پزشکان و پرسنل و مراجعان، زمان‌بر باشد، اما در نهایت موجب سهولت خدمت به مردم می‌شود و راه درست و لازم‌الاجرایی است و نتیجه مطلوبی به‌دنبال دارد.

وی گفت: پزشکان باید در این زمینه به طور جدی همکاری کنند و مردم برای این‌کار قدری شکیبا باشند و اجازه دهند پزشک وقت کافی برای ویزیت، ثبت اطلاعات و علایم بیمار داشته باشد.

مرادی تصریح کرد: برنامه نظام ارجاع بیمار از اولویت‌های نظام سلامت و راه حل مشکلات این سیستم از نظر اقتصادی و خدمتی است.

وی ادامه داد: اجرای پکیج‌های پزشک خانواده، پرونده الکترونیک سلامت، نسخه‌نویسی الکترونیکی و نظام ارجاع باید موجب تغییر رفتار و عملکرد دانشگاه شود و نباید به شکل صوری بوده، بلکه باید به‌طور واقعی اجرا شود .

 

 

انتهای پیام/د

نظام ارجاع راه درستی است و نتیجه مطلوبی دارد

 

برچسب ها: اخبارسلامت ، بیمه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.