سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت شبکه منابع طبیعی و محیط زیست در کاهش آلودگی هوا

شبکه منابع طبیعی و محیط زیست استان مرکزی بعنوان یک نهاد نظارت گر و مطالبه گر مردم نهاد با دستگاه های اجرایی استان همکاری و تعامل می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، محمد جلیلی، مدیرعامل شبکه منابع طبیعی و محیط زیست استان مرکزی در جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوای کلانشهر اراک گفت: شبکه منابع طبیعی و محیط زیست یک شبکه‌ی مرجع اجرایی نیست و در راستای تسهیل امور و حمایت از سمن‌ها، ارتباط مردم با سمن‌ها و سمن‌ها با دولت را تسهیل می‌کند.

وی افزود: در راستای رسالت خود به دنبال این هستیم که اگر مجموعه‌ای فعالیتی را دارد در انجام امور از پیشنهادات جمعی هم استفاده کند و شبکه منابع طبیعی و محیط زیست استان مرکزی بعنوان یک نهاد نظارت گر و مطالبه گر مردم نهاد با دستگاه‌های اجرایی استان همکاری و تعامل می‌کند و بعنوان یک سازمان اجرایی ورود نخواهد کرد.

جلیلی، با تایید سوخت توزیعی در جایگاه‌های سوخت استان تصریح کرد: وضعیت سوخت بنزین استان بسیار مطلوب بوده و بنزین یورو ۴ را توزیع می‌کنند.

وی با اشاره به پیشنهاد استاندار برای حذف احداث مترو و تراموا از طرح جامع حمل و نقل اراک ادامه داد: بهتر است طرحی را که می‌تواند به توسعه شهری کمک کند به طور کامل نادیده نگیریم و در کنار مابقی اقدامات نیم‌نگاهی هم به اجرای این طرح داشته باشیم.

مدیرعامل شبکه منابع طبیعی و محیط زیست استان مرکزی بیان کرد: درراستای کاهش آلودگی هوا، انتظار می‌رود که شهرداری اراک معاینه فنی را برای ناوگان شهری اجباری کند و با جا به جایی بی‌برنامه و بدون کارشناسی ایستگاه‌های اتوبوس شهری مخالفیم مانند حضور اتوبوس‌ها در میدان ارگ که یکی از مراکز آموزشی با وجود بیش از ۱۰ مدرسه که سبب ورود مستقیم آلایندگی به قشر حساس خردسال و نوجوان می‌شود.

انتهای پیام/ ر

جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوای کلانشهر اراک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.