سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح معین اقتصادی و پرداخت تسهیلات اشتغال زایی در گناباد

فرماندار گناباد گفت: پرداخت بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی واجرای طرح معین اقتصادی به عنوان طرح ابتکاری در مسیر رونق تولیداست.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حامد قربانی فرماندار گناباد در حاشیه بازدید از تعدادی طرح‌های تولیدی گناباد گفت: پرداخت بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی در گناباد ۲۲۹ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال زایی از محل اعتبارات داخلی، در قالب ۵۳۱ طرح از ابتدای پارسال تاکنون در این شهرستان پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: این تسهیلات در بخش‌های اشتغال‌های فراگیر و روستایی، مشاغل خانگی و بانک‌ها به متقاضیان پرداخت شده است.

فرماندار گناباد گفت: بیشترین تسهیلات به مقدار ۱۲۶ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال در بخش اشتغال روستایی و کمترین مقدار به مبلغ ۲۴ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال در بخش اشتغال فراگیر به متقاضیان پرداخت شده است.

قربانی با اشاره به اجرای طرح معین اقتصادی به عنوان طرح ابتکاری استاندار خراسان رضوی افزود: اجرای این طرح مسیر رونق تولید را هموار می‌کند.

وی ادامه داد: درگناباد که بخش زیاد توان اجرایی و ظرفیت‌های سرمایه گذاری در مسیر تحقق اهداف معین‌های اقتصادی بسیج شده است با بررسی و رفع موانع تولید، زمینه سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران فراهم می‌شود.

فرماندار گناباد مهمترین مشکلات سرمایه گذاران و تولید کنندگان در گناباد را بوروکراسی اداری و مشکلات مالی عنوان کرد و گفت: در کارگروه‌های تسهیل و رونق تولید، مسئولان اداره‌های مربوط و بانک‌ها موظف به حمایت و رفع مشکلات سرمایه گذاران شده اند.

قربانی افزود: با جمعی از مسئولان گناباد که از چند واحد تولیدی بازدید کردیم و در جریان مسائل و مشکلات آن‌ها قرار گرفتیم.

وی ادامه داد:سه شهرک و ناحیه صنعتی با ۴۴۷ هکتار زمین، ۵۴ واحد فعال و ۱۱ سردخانه و انبار و سیلو در شهرستان گناباد فعال است.

فرماندار گناباد گفت:از مجموع چهار هزار و ۷۰۰ واحد صنفی دارای پروانه کسب در شهرستان گناباد سه هزار و ۴۰۰ واحد فعال است.

انتهای پیام //ا. ز


پرداخت بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در گناباد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.