سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آسفالت جاده میلاجرد- کمیجان به زودی آغاز می‌شود

با توجه به تخصیص اعتبار برای جاده میلاجرد- کمیجان این محور به زودی آسفالت می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ،جلسه شورای اداری شهر میلاجرد با حضور فرماندار کمیجان، امام جمعه میلاجرد و اعضای شورای اداری بخش و کلیه دهیاران برگزار و مقرر شد با توجه به اعتبار تخصیص یافته به جاده میلاجرد-کمیجان روکش آسفالت این محور در تا پایان سال انجام شود.

همچنین مقرر شد تکمیل آسفالت محور میلاجرد به روستای سلوکلو در سال جاری انجام شود وپیگیری جاده روستای، اما مزاده عباس به سلوکلو در دستور کار قرار گیرد و منابع طبیعی کنترل آب‌های سطحی رود خانه قوره چای، پیگیری احداث بند خاکی روستای خاتم آباد و تخصیص اعتبارات لازم و منابع آب لایروبی رود خانه قوره چای میلاجرد در سال ۹۸ را در دستور کار قرار دهد.

شبکه بهداشت و درمان موظف شد ضمن ابلاغ چارت سازمانی درمانگاه میلاجرد، تامین نمونه گیری آزمایشگاه درمانگاه و تجهیز خانه‌ی بهداشت را مورد بررسی و پیگیری قرار دهد.

اداره ورزش و جوانان موظف شد احداث زمین چمن مصنوعی میلاجرد به عنوان پروژه اولویت دار را همزمان جهت تامین اعتبارات لازم، تکمیل سالن ورزشی خسروبیگ در سال جاری را پیگیری کند.

آسفالت معابر روستا‌های علی آباد، ینگه ملک، محمود آباد، خسروبیگ، سوران، فامرین در پروژه‌های سال جاری، تامین آب شرب روستا‌های نهرپشته و مسدود کردن چاه‌های غیر مجاز موجود و حفر چاه جدید جهت تامین آب شرب شیرین به روستای حسین آباد تسریع در حفر چاه جدید برای تامین آب شرب شهر میلاجرد از دیگر مصوبات این جلسه بود.

فائض پورفرماندار شهرستان کمیجان در حاشیه این جلسه در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، هدف از تشکیل جلسات شورای اداری را پیگیری مشکلات مردم دانست و شرکت و حضور مدیران شهرستان در روستا‌ها و تعامل با امام جمعه محترم بخش را خواستار شدند.

انتهای پیام / ج

مصوبات جلسه شورای اداری میلاجرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۱۷ ۲۲ شهريور ۱۳۹۸
اتصال جاده کمیجان به خنداب
ناشناس
۱۶:۲۷ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
تعریض جاده اراک فرمهین
ناشناس
۲۲:۱۶ ۲۲ شهريور ۱۳۹۸
۴ بانده کردن جاده ضروری است .
ناشناس
۱۶:۲۷ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
تشکررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
ناشناس
۱۶:۰۵ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
عجب