سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وجود ۴۲ هزار همیار طبیعت جلودار در استان کرمانشاه

رییس اداره ترویج و مشارکت‌های مردمی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه از وجود ۴۲ هزار همیار طبیعت جلودار در استان خبر داد .

به گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،علی حسن زاده رییس اداره ترویج و مشارکت‌های مردمی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه از وجود ۴۲ هزار همیار طبیعت جلودار در استان خبر داد و گفت : ۹۸ درصد عامل آتش سوزی‌ها در جنگل‌ها و مراتع عوامل انسانی است.

وی از وجود ۷۰ نقطه بحرانی در استان خبر داد.

وی از وجود ۴۰ تشکل مردم نهاد در این زمینه خبر داد و اظهار داشت: ۶۰ هزار خانوار بهره بردار از منابع طبیعی در استان وجود دارد.

حسن زاده با تاکید براینکه آموزش و پیشگیری از حادثه مهم‌ترین اولویت این اداره کل در بحث مقابله با حریق است، اضافه کرد: آموزش و فرهنگ سازی نه تنها موجب مشارکت بیشتر مردم می‌شود بلکه از میزان حادثه و حریق می‌کاهد.

این مسوول از خطر حریق در جنگل‌ها و مراتع به عنوان یک واقعیت یاد کرد و افزود: با توجه به پوشش گیاهی در استان، وقوع آتش همه و به ویژه ساکنان منطقه را درگیر می‌کند.

رییس اداره ترویج و مشارکت‌های مردمی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه از وجود ۳۵۰ کارشناس در این زمینه خبر داد و گفت: با اقدام‌های انجام شده شاهد کاهش ۸۰ درصدی آتش سوزی در سال گذشته بودیم.

 

 

انتهای پیام/د

۹۸ درصد عامل آتش سوزی‌ها در جنگل‌ها و مراتع عوامل انسانی است

 

برچسب ها: محیط زیست ، آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.