سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزش شناسایی اسناد ارزشمند ادارات در کرمان

کارگاه آموزشی با هدف شناسایی اسناد ارزشمند ادارات، امروز با حضور کارشناسان اسناد و دبیرخانه‌های دستگاه‌های دولتی در کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، معصومه رفیعی پور، مدیر سازمان اسناد و کتابخانه ملی جنوب شرق کشور  گفت: کارگاه آموزشی شناسایی اسناد ارزشمند ادارات با هدف شناسایی اسناد ارزشمند دستگاه‌های دولتی و ارسال اسناد به سازمان اسناد و کتابخانه ملی به منظور حفظ و نگهداری آن‌ها برگزار شد.

معصومه رفیعی پور افزود: کارشناسان در این کارگاه می‌آموزند که چگونه اسناد بایگانی شده را ارزشیابی و اسناد ارزشمند را به عنوان گنجینه ملی به سازمان اسناد ملی بفرستند و اسناد بی ارزش نیز امحاء و درآمد حاصل از آن به خزانه دولت واریز می‌شود.

وی همچنین از نگهداری اسناد ارزشمند در دست مردم در سازمان اسناد و کتابخانه‌های کرمان خبر داد و گفت: مردم می‌توانند اسنادی از قبیل عکس‌های قدیمی، اسناد ازدواج پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها، اسناد صوتی و تصویر قدیمی با ارزش و دستخط‌های قدیمی که در صندوقچه‌های خانگی نگهداری می شود را نیز برای حفظ بهتر و جلوگیری از تخریب آن‌ها به سازمان اسناد ملی تحویل دهند تا بنام خود شخص نگهداری شود.

انتهای پیام/ی

نگهداری از سندهای با ارزش در سازمان اسناد کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.