سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدارس سما در دانشگاه آزاد میبد راه اندازی شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی میبد گفت: مدارس سما در فضایی به وسعت ده هکتار و با سرمایه گذاری بیش از ۱۰ میلیارد تومان در این شهرستان راه اندازی شد.

حسین اعرافی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی میبد در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: مدارس سماء در فضایی به وسعت ده هکتار و با سرمایه گذاری بیش از ۱۰ میلیارد تومان راه اندازی  در این شهرستان شد.

وی افزود: یکی از سیاست‌ها جدید دانشگاه آزاد کشور درسال جاری ورود به آموزش مقاطع ابتدایی و متوسطه و کمک به آموزش و پرورش است.

رئیس دانشگاه آزاداسلامی میبد گفت: راه اندازی مدارس سماء در دانشگاه آزاد اسلامی میبد از پارسال دریک مقطع آغاز شد و در سال آینده تحصیلی در تمام مقاطع آموزشی متوسطه و ابتدایی فعالیت خواهدکرد.

اعرافی فعالیت دبیرستان تخصصی تربیت بدنی و راه اندازی دبیرستان تجسمی هنر‌های زیبا را از دیگر برنامه‌های سال آینده این دانشگاه برشمرد و افزود: امیدواریم براساس ماموریت دانشگاه که آموزش و پژوهش است بتوانیم باری از آموزش، آموزش و پرورش برداریم.

رئیس دانشگاه آزاد میبد خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی میبد که یک دانشگاه وسیع و با امکانات فراوان است می‌تواند در زمینه‌های آیتی و آزمایشگاه‌های مختلف، شاخص‌های آموزشی و علمی را بالا ببرد.

اعرافی گفت: برای راه اندازی مدارس سماء در دانشگاه آزاد اسلامی میبد درفضایی به وسعت ۱۰ هزار مترمربع، آزمایشگاه و سالن‌های ورزشی تخصصی بیش از ۱۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

دانشگاه آزاد اسلامی میبد به عنوان یکی از نخستین دانشگاه‌های این شهرستان از ظرفیت و پتانسیل‌هایی بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/ی

راه اندازی مدارس سما در دانشگاه آزاداسلامی  میبد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.