سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۹ آزمایشگاه بخش خصوصی در اردبیل تایید صلاحیت شدند

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل اعلام کرد: در راستای کوچک سازی دولت ۲۹ آزمایشگاه تایید صلاحیت شده بخش خصوصی با اداره کل استاندارد استان همکاری دارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، هاشم علایی، مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل گفت: این آزمایشگاه‌ها در راستای نظارت و کنترل کالا‌ها و خدمات و در زمینه‌های مختلف مواد غذایی، اندازه شناسی قانونی، مصالح ساختمانی، کالیبراسیون، آزمون هیدرواستاتیک مخازن سی. ان. جی، صنایع سلولزی و پلیمری فعالیت دارند.

وی با اشاره به ارائه گواهینامه تایید صلاحیت توسط اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان به این آزمایشگاه‌ها افزود: با حمایت از فعالیت بخش خصوصی و تایید صلاحیت و راه اندازی آزمایشگاه‌های همکار، تعداد ۱۱۶ نفر از تحصیل کردگان دانشگاهی در این ۲۹ آزمایشگاه مشغول به کار شده اند.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه‌های همکار دارای اعتبار یک ساله و ۲ ساله است و پس از اتمام مدت اعتبار پروانه تایید صلاحیت، برای تمدید صلاحیت آن‌ها اقدام می‌شود.

گفتنی است؛ ۳۱۲ واحد تولیدی با ۶۹۷ فرآورده و محصول در زمینه تولید مصالح ساختمانی، صنایع غذایی و کشاورزی، صنایع شیمیایی، مکانیک فلزشناسی، بسته بندی و سلولزی، انگ فلزات گرانبها، برق، نساجی و مهندسی پزشکی در استان اردبیل زیر پوشش اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی قرار دارد.

انتهای پیام/ع

ارائه گواهینامه تایید صلاحیت به آزمایشگاههای بخش خصوصی

برچسب ها: استاندارد ، کشاورزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.