فولادوند افزود: این ارزیابی در ۵ محور شامل، اطلاع رسانی و ارائه خدمات به مراجعه کنندگان، نظرسنجی از مراجعه کنندگان، رسیدگی به شکایات مراجعه کنندگان و آموزش، فرهنگ سازی و برنامه ریزی در راستای تکریم ارباب رجوع در سازمان انجام شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی مشتری مداری، ارائه اطلاعات در خصوص فرآیند انجام خدمات، افزایش رضایت عمومی و رعایت حقوق ارباب رجوع را از جمله اهداف اجرای این طرح عنوان کرد.
وی اظهار داشت: در ارزیابی ماده ۶ حقوق مصرف کننده در سال ۱۳۹۷ در مجموع ۸۲ دستگاه در سطح استان مورد ارزیابی قرار گرفتند، که این اداره کل با کسب ۹۸ امتیاز از مجموع ۱۰۰ امتیاز شاخص های ارزیابی به عنوان دستگاه برتر در این حوزه از سوی استانداری مرکزی معرفی شد.
گفتنی است، از دستگاه های برتر حوزه حمایت از حقوق مصرف کنندگان در نشست شورای اداری استان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اراک و استاندار مرکزی با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.
انتهای پیام/ت