سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ناهنجاری‌های موجود در فضای کسب و کار باید اصلاح شود

رئیس پلیس امنیت اخلاقی استان کرمانشاه خواستار انتقال تجربه از بزرگان بازار به جوانان شد و گفت : باید به فکر اصلاح برخی ناهنجاری‌های موجود در فضای کسب و کار باشیم.

به گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،دیدار رئیس اتاق اصناف و روسای اتحادیه‌های صنفی با روسای پلیس امنیت و نظارت بر اماکن کرمانشاه با هدف همدلی اصناف و پلیس برای خدمت به مردم و مقابله با توطئه‌های اقتصادی دشمن صبح امروز، برگزار شد.

رئیس پلیس امنیت اخلاقی استان کرمانشاه در این دیدار، گفت : بزرگان اصناف منطقی هستند و جوانان باید از پیشکسوتان بازار تجربه کسب کنند.

حسن یزدانی خواستار انتقال تجربه از بزرگان بازار به جوانان شد و تصریح کرد: این اقدام موجب پویایی بازار می‌شود.

به گفته یزدانی، باید به فکر اصلاح برخی ناهنجاری‌های موجود در فضای کسب و کار باشیم تا تعداد انگشت‌شماری افراد سودجو موجب لطمه‌زدن به اعتبار بازاریان شریف و اصناف منصف نشوند.

رئیس اتاق اصناف استان کرمانشاه در ادامه روسای اتحادیه‌های صنفی و پلیس امنیت و نظارت بر اماکن کرمانشاه، گفت: بیش از ۳۵ هزار واحد صنفی در کرمانشاه وجود دارد و اصناف همواره پای دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب هستند.

رضا سلیم‌ساسانی گفت: چند صد میلیون تومان کمک اصناف و بازاریان در سیل اخیر برای هموطنان در اهواز لرستان و اهواز در کرمانشاه جمع آوری شد.

وی از برگزاری نمایشگاه رونق تولید در کرمانشاه خبر داد و متذکر شد: این اقدام برای نخستین‌بار انجام می‌گیرد و کرمانشاه در این زمینه در کشور پیشرو است.

وی با تقدیر از زحمات کارکنان خدوم پلیس و بازاریان، افزود: اتاق اصناف و پلیس تعامل خوبی باهم دارند و سال گذشته تعامل اتاق اصناف و نیروی انتظامی کرمانشاه در کشور رتبه نخست را کسب کرد.

رئیس پلیس امنیت نیروی انتظامی استان کرمانشاه نیز، اظهار داشت: اصناف همواره به‌عنوان یک مجموعه مهم یار و یاور نیروی انتظامی هستند.

حیدری ادامه داد: اصناف در پیروزی انقلاب اسلامی، دوران انقلاب، دفاع مقدس و پس از آن پای دفاع از ارزش‌ها ایستاده‌اند.

وی ادامه داد: اصناف در این شرایط سخت اقتصادی با تمام توان به دنبال خدمت به مردم هستند و تلاش اصناف برای خنثی کردن توطئه‌های اقتصادی ستودنی است.

حیدری گفت: پلیس به فکر ارائه خدمات مناسب و در شان اصناف خدوم در امورات اداری و... است و تعامل ما با اصناف استمرار خواهد داشت و بر ارتقای سلامت اداری و تسریع در خدمت رسانی تاکید داریم.

رئیس پلیس امنیت نیروی انتظامی استان کرمانشاه متذکر شد: شرایط اصناف و بازاریان را مدنظر قرار می‌دهیم و تلاش ما تعامل حداکثری، اصلاح موضوعات خلاف مقررات و مدارا است، ولی با قانون‌شکنان نیز برخورد می‌کنیم .

 

 

انتهای پیام/د

 نمایشگاه رونق تولید در کرمانشاه برگزار می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.