رئیس پلیس پیشگیری استان کرمانشاه جلب اعتمادمردم و پیشگیری از وقوع جرم را از اولویت‌های کاری پلیس پیشگیری در سال جاری عنوان کرد.

پیشگیری از وقوع جرم از اولویت‌های کای پلیس پیشگیری استبه گزارش  خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سرهنگ  علی جهان آراء رئیس پلیس پیشگیری استان کرمانشاه با اشاره به اینکه امنیت یک پدیده و موضوع بسیار حساس مهم و عمومی است و به قشر خاصی تعلق ندارد بیان  کرد: بزرگترین افتخار برای پلیس، عشق به ولایت فقیه و خدمت بی منت به جامعه و ملت شریف ایران است.

وی، ایمان و اعتقاد به خدا، التزام به ولایت فقیه، تلاش در جهت ارائه خدمت بی منت به مردم را از جمله ویژگی‌های برجسته پلیس برشمرد و افزود: افزایش ارتباط با مردم نشان دهنده اعتماد مردم به این نیروی خدوم است و هدف اصلی ما مردم داری و مردم محوری درهمه کار‌ها و ماموریت‌ها می‌باشد.

سرهنگ جهان آراء افزود: همه مردم و مسئولین باید در تمامی صحنه‌ها آمادگی کامل برای همکاری مستقیم و متقابل با نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت اجتماعی دراستان داشته باشند واین سرمایه اجتماعی در سایه مشارکت مردم تحقق می‌یابد.

رئیس پلیس پیشگیری کرمانشاه در پایان با بیان اینکه بالابردن احساس امنیت در جامعه بسیار مهم‌تر از وجود امنیت است تصریح کرد: آنچه امروز جامعه ما نیاز دارد رضایت مندی و اتحاد در جامعه اعم از اتحاد بین اقشار مختلف مردم و مسئولان با یکدیگر بوده و در این میان رضایت‌مندی مردم از هر چیز مهم‌تر است.

انتهای پیام/ز



بزرگترین افتخار برای پلیس، عشق به ولایت فقیه و خدمت بی منت به جامعه و ملت شریف ایران است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.